با طرح از معاون توسعه امور ورزش در کارگروه ورزش مطرح شد

رشد ۱۰۰ درصدی واگذاری اعتبارات به هیئت‌های ورزشی در سال ۹۴/افزایش ۳۰ درصدی امتیازات در شاخص‌های ارزیابی وزارت طی سال گذشته

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۳۸۶۲
رشد ۱۰۰ درصدی واگذاری اعتبارات به هیئت‌های ورزشی در سال ۹۴/افزایش ۳۰ درصدی امتیازات در شاخص‌های ارزیابی وزارت طی سال گذشته
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: افزایش 30 درصدی امتیازهای کسب‌شده اداره کل ورزش و جوانان استان قم درمجموع شاخص‌های ارزیابی وزارت طی سال 94 ناشی از برنامه‌ریزی ویژه و تخصیص اعتبارات به‌موقع اداره کل از برنامه هیئت‌های ورزشی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح‌الله رمضانی ورزنه در در جلسه کارگروه ورزش اظهار داشت: در طول سال گذشته با تمام توان از برنامه‌های ارائه‌شده در تقویم‌های ورزشی هیئت‌های ورزشی حمایت همه‌جانبه داشته‌ایم و این به گونه‌ی است که اعتبارات هیئت‌های ورزشی اولویت اول بعضاً تا 100 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: حمایت به‌موقع از قهرمانان، تمرکز در برگزاری منظم لیگ‌های استانی و تأکید بر اعزام و حمایت اداره کل ورزش و جوانان قم از اعزام تیم‌های مختلف هیئت‌های ورزشی به رقابت‌های قهرمانی کشور 3 عامل اصلی رشد چشم‌گیر اداره کل در شاخص‌های مختلف ورزشی بوده که در سال جاری این موضوعات به‌طور گسترده‌ای تقویت خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد:‌ در بعد همگانی نیز تشکیل شواری ورزش همگانی برای اولین بار طی سال 94 در استان با حضور و ریاست استاندار به انجام رسید که در طول سال موفق به برگزاری چند دوره از آن شدیم.

رمضانی تأکید کرد: ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی از قبیل سازمان فرهنگی ورزش شهرداری و آموزش‌وپرورش و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تأثیر زیادی در رشد ورزش همگانی طی سال گذشته در ورزش استان قم داشته است.

وی افزود: برگزاری منظم جلسات کارگروه ورزش به‌صورت هفتگی و نظارت مستمر بر فعالیت هیئت‌های ورزشی در قالب طرح نظارت بر رویدادهای ورزشی که طی سال گذشته از سوی معاونت ورزش اجرایی شد از دیگر عوامل اصلی رشد ورزش استان طی سال گذشته بوده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد:‌ حمایت از باشگاه‌های ورزشی قهرمان‌پرور و همچنین تأمین مالی طرح‌های ویژه هیئت‌های ورزشی طی سال 95 جزء اولویت‌های اول کارگروه ورزش بوده و رفع موانع و مشکلات پیش روی ورزشکاران در جلسات ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک در دستور کار است.

رمضانی ادامه داد:‌ با توجه به نبود حامیان مالی دولتی و خصوصی در استان قم در مقایسه با 11 استان دیگر و نیز تک شهرستانی بودن استان و جمعیت محدود روستایی استان قم که جزء شاخص ای ارزیابی در کسب مدال ورزشکاران روستایی وزارت می‌باشد ازجمله مشکلات اصلی پیش روی در حفظ جایگاه اول اداره کل در سال جاری است.

 

نظر شما