اجرای ۴۸۲ برنامه ویژه دهه کرامت در داخل و خارج از کشور

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۴:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۶۳۴
اجرای ۴۸۲ برنامه ویژه دهه کرامت در داخل و خارج از کشور
رئیس اداره اطلاع رسانی و تشریفات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: امسال 482 برنامه در راستای گرامیداشت دهه کرامت در ایران و برخی کشورها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی کلانترزاده در نشست شورای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم در تالار معصومیه فرمانداری، با بیان اینکه این برنامه ها برای بهره مندی شهروندان و زائران در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، حرکت ترویجی و خوبی برای استفاده زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) از برکات این ایام باشد.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ساعت 7:30 سالروز ولادت حضرت معصومه(س) با آیین خطبه خوانی که به صورت زنده از شبکه های ملی پخش خواهد شد، آغاز می شود.

وی ضمن دعوت از کارکنان دستگاه های اجرایی جهت حضور در این آیین، افزود: حضور کارکنان با لباس های متحدالشکل ویژه دستگاه های متبوع خود می تواند نظم ویژه ای به این آیین بخشد.

به گفته کلانترزاده، برنامه های صحن و سرای حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مدت سه روز از آغاز برنامه های دهه کرامت به صورت زنده از شبکه های ملی پخش می شود.

وی با بیان اینکه در طول دهه کرامت آیین خطبه خوانی روزانه از ساعت 07:30 تا 08:00 در حرم مطهر برگزار می شود، اضافه کرد: تورهای حرم شناسی با هدف معرفی ستارگان حرم، بیان قدمت حرم، معرفی ابنیه تاریخی حرم، مسجد اعظم و آستانه از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

وی بازدید رایگان از موزه حرم ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی به همراه خانواده را از جمله برنامه های دهه کرامت عنوان و بیان کرد: نمایشگاه «حریم حرم» که به معرفی هنرمندانه ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) می پردازد نیز در دهه کرامت برپا می شود.

کلانترزاده، اجرای مسابقه کتابخوانی در سطح ملی، برنامه های شاد ویژه کودکان و نوجوانان و برپایی دسته شادی برای بانوان در ساعت 10 سالروز ولادت حضرت معصومه(س) از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در دهه کرامت عنوان کرد.

14 مردادماه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا 24 مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع)، دهه کرامت نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز