معاون توسعه امور ورزش استان قم خبر داد

برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش قم

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۶:۵۸
کد خبر: ۴۳۹۵۳۷
برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش قم
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان آسیایی و جهانی ورزش قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح‌الله رمضانی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش قم در میادین آسیایی و جهانی همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در پنجمین جلسه ستاد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش استان که امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، آخرین تصمیم‌گیری‌ها راجع به برگزاری مطلوب و شایسته این مراسم انجام گرفت و این مراسم روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با توجه به افزایش چشمگیر مدال‌های کسب شده توسط قهرمانان ورزش استان قم در سال 1394 در مقایسه به سال‌های گذشته، هدف ما این است که مراسم باشکوهی را این هفته برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پاداش‌هایی که در این مراسم به قهرمانان مدال‌آور ورزش قم از میادین جهانی و آسیایی سال 1394 اعطاء می‌شود، در ادامه پاداش‌هایی بوده که در سال گذشته و همزمان با مدال‌آوری از مسابقات مختلف به این عزیزان اهدا شده است.

رمضانی عنوان کرد: برخی از قهرمانان ورزش استان قم با توجه به رشته ورزشی خود، سومین مرحله‌ای است که از اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم پاداش دریافت می‌کنند و این حداقل کاری است که این اداره‌کل در پاسخ به ماه‌ها تحمل سختی‌ها و فشار تمرینات توسط این عزیزان انجام می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 20 مدال‌آور مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در این مراسم مورد تجلیل و قدردانی قرار می‌گیرند، ضمن اینکه برای تجلیل از 148 مدال‌آور ورزش قم از تورنمنت‌ها و رقابت‌های بین‌المللی ورزش در سال 1394 با حضور میهمانان ویژه برنامه‌ریزی شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه برای این مراسم بخش‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، یاد آور شد: رونمایی از موسیقی ویژه افتخارآفرینی قهرمانان استان قم که توسط یکی از خوانندگان جوان استان در حال تهیه است، یکی از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

وی یاد آور شد: هر ساله ورزشکاران توانمند و با غیرت استان قم در رشته‌های مختلف با حضور درخشان و با انگیزه خود در مسابقات قهرمانی کشور، ضمن کسب مدال‌های رنگارنگ، جواز حضور در تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی را کسب کرده و در عرصه میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش قم افتخارآفرینی می‌کنند.

رمضانی در پایان اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان همواره در حد بضاعت و توان خود سعی در حمایت از ورزشکاران و افتخارآفرینان استان داشته و برای میادین مهمی همچون بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 نیز از اکنون ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک تشکیل داده و با یک برنامه‌ریزی منسجم و مدون به دنبال کسب موفقیت و حضور درخشان ورزشکاران قم در این میادین مهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز