رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم عنوان کرد

استفاده مطلوب از ظرفیت بخش خصوصی توسط شهرداری قم

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۳۹۹۲۲
استفاده مطلوب از ظرفیت بخش خصوصی توسط شهرداری قم
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به شیوه مطلوب در شهرداری قم مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید حسن رضوی در جلسه قرارگاه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهرداری قم باید اختیارات سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی خود را افزایش دهد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به شیوه مطلوبی در شهرداری مورد توجه قرار گرفته است به همین علت در سال جاری می‌توانیم پیشرفت‌های مدیریت شهری را در قم بیشتر از گذشته مشاهده کنیم.

وی بخش موتوری شهرداری قم را یکی از ظرفیت‌های پنهان شهرداری برشمرد و اضافه کرد: اگر مسؤولان نسبت به فعال‌سازی این ظرفیت اهتمام جدی داشته باشند با استفاده از آن می‌توانیم به پیشرفت‌های گسترده‌‌تر در حوزه مدیریت امور شهری برسیم.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل محیط زیست استان قم از اقدامات شهرداری قم در راستای رفع مشکلات زیست محیطی استان تقدیر کرد و گفت: اداره‌کل محیط زیست استان قم برای بهره‌برداری از پساب شهری با مشارکت شهرداری قم آمادگی لازم را دارد.

سید رحمان دانیالی با اشاره به اینکه وضعیت آب و هوایی استان قم مطلوب نیست، عنوان کرد: ایستگاه‌های سنجش هوای استان قم نیازمند توسعه است و این ایستگاه‌ها را می‌توان در صورت داشتن تمایل به شهرداری قم واگذار کرد هر چند ایستگاه سنجش هوا درآمد خاصی را برای شهرداری به دنبال ندارد.

 

نظر شما