رئیس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

جایگاه ویژه خادمان اهل بیت(ع) در بین مردم

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۴۱۵۲۲
جایگاه ویژه خادمان اهل بیت(ع) در بین مردم
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: خادمان اهل بیت در بین مردم جایگاه والایی دارند و قطعا بهترین دوران زندگی شما خادمان اهل بیت(ع) لحظاتی است که در حرم خدمت می‌کنید و خادم کسانی هستید که عاشق اهل بیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی در جمع خادمین حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، با تاکید بر اینکه ما مدیون کرامات امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) هستیم، جایگاه خادمان حرم اهل بیت را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: قطعا بهترین دوران زندگی شما خادمان اهل بیت(ع) لحظاتی است که در حرم خدمت می‌کنید و خادم کسانی هستید که عاشق اهل بیت هستند.

وی با اشاره به جایگاه شهر قم، گفت: طبق روایات سه در از درهای بهشت از قم باز می‌شود و این سخن جایگاه بالای این خطه مقدس را نمایان می‌سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه قم حرم اهل بیت(ع) است، بیان کرد: در هر جایی از قم قدم بگذاریم، در حرم اهل بیت(ع) قدم گذاشته‌ایم و باید این فرصت را قدر بدانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به منزلت حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان کریمه اهل بیت(س)، تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) از جایگاه و شان و منزلت بالایی در بین اهل بیت(ع) برخوردار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز