مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد

استفاده از ظرفیت مدیریت شهری برای ارتقای کیفی رسانه‌ها

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۰:۱۳
کد خبر: ۴۴۳۳۰۷
استفاده از ظرفیت مدیریت شهری برای ارتقای کیفی رسانه‌ها
مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه مدیریت جدید شهرداری نسبت به جایگاه رسانه نگاه جامعی دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت مدیریت شهری برای ارتقای کیفی رسانه‌ها و پشتیبانی از آنها گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حمیدرضا عابدی خرسند امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، ضمن تشکر از حمایت‌های شهردار قم از اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی و بین‌الملل به بخش‌های مختلف شهرداری قم اختصاص دارد و امور مختلف شهری را پیگیری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت جدید شهرداری قم نسبت به جایگاه رسانه نگاه جامعی دارد، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مدیریت شهری در راستای ارتقای کیفی رسانه‌ها و پشتیبانی همه جانبه آنها گام برداریم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم به برخی از دستاوردهای این مجموعه در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه دیپلماسی دینی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی در دستور کار قرار گرفته که براساس آن امور مختلف تبلیغی به صورت متحد و منسجم توسط دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌شود.

وی از اجرای فضاسازی منسجم تبلیغات شهری توسط دستگاه‌های اجرایی استان قم در دهه کرامت یاد کرد و گفت: این اقدام یکی از دستاوردهای همدلی و انسجام میان دستگاه‌های اجرایی است به همین علت امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نسبت به افزایش این همدلی اهتمام جدی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز