حجت الاسلام قرائتی:

موضوع نماز را با مسائل سیاسی و جناحی آمیخته نکنیم

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۷:۴۸
کد خبر: ۴۴۳۶۳۳
موضوع نماز را با مسائل سیاسی و جناحی آمیخته نکنیم
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: در نمازهای جماعت مسائل سیاسی را دخیل نکنید و به موضوع نماز نباید به صورت جناحی نگاه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نشست فصلی دبیران اقامه نماز اداره های قم افزود: برای ترویج فرهنگ نماز اقدام های بسیاری باید انجام داد و از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید شیوه های دعوت به نماز به صورت چهره به چهره انجام شود و همه ما در این زمینه تلاش کنیم و استفاده از ابزارهای روز در کنار شیوه های سنتی را موثر بدانیم.

وی با بیان این که نماز تشکر از نعمت های الهی است گفت: ما باید نعمت های الهی را به مردم جامعه یادآوری کنیم تا اقبال به نماز به صورت یک مساله اعتقادی و قلبی در افراد جامعه به وجود آید.

قرائتی هم چنین با مهم و موثر دانستن مسئولیت دبیران اقامه نماز در اداره ها گفت: شما باید این مسئولیت را هم در خارج از اداره در سطح جامعه مورد توجه قرار دهید و برای توسعه فرهنگ نماز تلاش کنید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که امروز با توسعه فضای مجازی در جامعه، باید هوشیارتر از گذشته باشیم و با استفاده از این فضا بتوانیم جوانان را به فرهنگ نماز سوق دهیم گفت: این یک ظرفیت است و باید از آن برای نیل به اهداف خود که توسعه فرهنگ نماز است استفاده کنیم و از آن غفلت نکنیم.

وی خطاب به دبیران اقامه نماز اظهار داشت: شما که مسئول اقامه نماز هستید باید فعال ترین و محبوب ترین باشید و از خداوند بخواهید که شما را در این امر یاری کند.

قرائتی افزود: برای دعوت افراد به نماز علاوه بر تلاش، همت، برنامه ریزی و درایت، از امدادهای غیبی هم باید کمک بگیریم تا در این زمینه خداوند به ما عنایت بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز