به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت می گیرد؛

برگزاری‌ کارگاه هنری «نقش بهشت» در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۵:۰۴
کد خبر: ۴۴۴۱۲۳
برگزاری‌ کارگاه هنری «نقش بهشت» در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
کارگاه هنری «نقش بهشت» حرکتی نو در عرصه آموزش هنر اسلامی است که با حضور هنرمندان برجسته کشور از جمله استاد نجابتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کارگاه هنری «نقش بهشت» به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و کانون هنر شیعی همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

کارگاه هنری «نقش بهشت» با حضور هنرمندان برجسته گرافیست کشوری و خلق آثار برجسته هنری در قالب پوستر در روزهای چهارشنبه تا جمعه (20، 21 و 22 مرداد) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

این کارگاه شامل کارگاه شناسایی، بازآفرینی آثار فاخر و خاص حرم مطهر حضرت معصومه (س)، تولید پوستر با استفاده از نقوش، عکاسی نقوش و آرایه‌ها و جلسات نقد و بررسی است.

در این گارگاه، هنرمندان گرافیک برجسته از جمله استاد نجابتی حضور دارند که نگاهی نو به نقوش و آرایه‌های معماری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در تولید پوستر دارند.

کارگاه هنری «نقش بهشت» حرکتی نو در عرصه آموزش هنر اسلامی است که با حضور صاحبان 30 اثر برجسته هنری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار برگزیده کارگاه هنری «نقش بهشت» در روزهای 20، 21 و 22 مرداد در سالن امام خامنه‌ای واقع در صحن حضرت صاحب الزمان (عج) آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود که آثار برگزیده این کارگاه در پایان به موزه حضرت معصومه (س) اهداء می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز