رئیس کمیته به‌کاپ استان قم خبر داد

اعزام ورزشکاران به مسابقات به‌کاپ ساحلی قهرمانی کشور

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۴۶۸۰۷
اعزام ورزشکاران به مسابقات به‌کاپ ساحلی قهرمانی کشور
رئیس کمیته به‌کاپ استان قم از اعزام ورزشکاران به مسابقات به‌کاپ ساحلی قهرمانی کشور و تلاش برای کسب دومین موفقیت کشوری قم در این رشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جعفر جعفری‌مجد، اظهار کرد: به‌کاپ یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون گل کشور و هیات گلف استان قم است که به تازگی فعالیت خود را در سطح کشور و استان آغاز کرده و از امسال مسابقات کشوری آن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اوایل مرداد ماه شاهد برگزاری رقابت‌های به‌کاپ قهرمانی مردان و بانوان کشور بودیم و در حالی که بهترین‌های به‌کاپ استان قم نیز در جمع آنها حضور داشتند، خوشبختانه در بخش بانوان عنوان نخست رقابت‌های به‌کاپ ایران به تیم قم اختصاص پیدا کرد.

رئیس کمیته به‌کاپ استان قم با بیان اینکه علاوه بر عنوان قهرمانی، مقام نایب‌‌قهرمانی به‌کاپ بانوان کشور نیز به تیم اعزامی هیأت قم تعلق گرفت، افزود: مسابقات به‌کاپ قهرمانی کشور به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی انقلاب به انجام رسید و بانوان قم درخشش خیره‌کننده‌ای در این رقابت‌ها داشتند.

وی یادآور شد: اعزام تیم به‌کاپ هیأت قم در هر دو بخش آقایان و بانوان صورت گرفت و بیش از 10 ورزشکار این رشته به نمایندگی از قم برای کسب عناوین برتر برابر حریفان به میدان رفتند و در بخش بانوان عناوین قهرمانی و نایب‌قهرمانی کشور به قم اختصاص پیدا کرد.

جعفری‌مجد بیان کرد: اعزام‌های هیأت قم به این دوره از مسابقات در دو رشته به‌کاپ و به‌کاپر انجام شد و در قسمت به‌کاپ چهار نفر برای تیم قم به میدان رفتند که این نفرات خانم‌ها الهام محمدی و فاطمه محمدی در قالب تیم (الف) قم و سمیه طلیقی به همراه زهرا امیری در قالب تیم (ب) قم بودند.

وی خاطرنشان کرد: در قسمت به‌کاپر نیز خانم‌ها فاطمه میرزابابایی، الهه اسکندری، طوبا مصطفی‌زاده و نرگس جعفری نمایندگان تیم بودند، ضمن اینکه در بخش آقایان نیز مجموعا پنج نماینده قم در مسابقات هر دو بخش به‌کاپ و به‌کاپر قهرمانی کشور به میدان رفتند.

رئیس کمیته به‌کاپ استان قم که هدایت تیم به‌کاپ قم را نیز انجام می‌دهد، افزود: 21 تیم به نمایندگی از 12 استان در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند و در رقابت‌های رشته به‌کاپ بانوان تیم (ب) قم متشکل از خواهران الهام محمدی و فاطمه محمدی مقام نخست ایران را کسب کرد و تیم (الف) قم با ترکیب سمیه طلیقی و زهرا میری نایب‌قهرمان شد.

وی یاد آور شد: در پایان مسابقات بخش به‌کاپر بانوان نیز یک مقام چهارمی با درخشش تیم دو نفره نرگس جعفری و طوبا مصطفی‌زاده نصیب قم شد و به گفته مسوولان برگزاری مسابقات، تیم قم به عنوان یکی از تیم‌های نابغه و موفق این دوره از رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد.

جعفری‌مجد با بیان اینکه این رشته از پنج سال قبل راه‌اندازی شده و رشته‌های دیگری نظیر به‌کاپر، به‌کاپ ساحلی و به‌بال نیز همزمان با آن فعال شده‌اند، عنوان کرد: اکنون قرار است نخستین دوره مسابقات به‌کاپ ساحلی ایران از بیست و هشتم مرداد برگزار شود و تیم قم نیز در این مسابقات به میزبانی شهرستان محمودآباد مازندران به میدان می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز