با حکم مدیرکل ورزش و جوانان

نایب‌رئیس بانوان و دبیر جدید هیأت گلف استان قم معرفی شدند

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۱:۰۶
کد خبر: ۴۴۸۵۷۹
نایب‌رئیس بانوان و دبیر جدید هیأت گلف استان قم معرفی شدند
نایب‌رئیس بانوان و دبیر جدید هیأت گلف استان قم در حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان این استان در تلاش برای ایجاد تحول در گلف قم معرفی و منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، از تیر ماه سال جاری که دوره ریاست چهار ساله سیدمحمد علویون در هیات گلف استان قم به پایان رسیده و با حکم کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ایران، حمید خواجه‌بیاتی ریاست این هیأت ورزشی را بر عهده دارد، چند تغییر در این هیات ایجاد شده است.

خواجه‌بیاتی از چهره‌های چهره‌های جوان، تحصیل‌کرده رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، فعال در عرصه مربیگری و دیگر بخش‌های حوزه ورزش قم که سابقه خوبی در ورزش دارد و از نیروهای مستعد ورزش قم به‌ شمار می‌رود، از تیر ماه امسال سرپرست هیأت گلف استان قم است.

حمید خواجه‌بیاتی فوق‌لیسانس رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی است که به عنوان دبیر رشته تربیت‌بدنی در اداره کل آموزش و پرورش استان قم فعالیت می‌کند، ضمن اینکه چندین کارت مربیگری و داوری، سابقه سرگروهی آموزش ناحیه سه آموزش و پرورش قم، مسوولیت کمیته همگانی هیأت هاکی قم و عضویت در هیأت موسس و مسوولیت بازرسی مجمع ورزش و آهنگ تندرستی قم را نیز در کارنامه دارد.

ابلاغ سرپرستی هیأت گلف استان قم از سوی کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف ایران برای حمید خواجه‌بیاتی صادر شده است تا وی سکان هدایت گلف استان قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی را به مدت سه تا 6 ماه عهده‌دار باشد.

گلف به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی نوپا در بین ورزش‌های فعال استان قم هم از امکانات و فضای ورزشی مناسبی برخوردار است و هم اینکه مربیان با دانش و مجربی دارد و مدتی است که علاوه بر این رشته، زیر مجموعه‌های آن نظیر مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ نیز در قم فعال شده‌اند.

خواجه‌بیاتی بعد از تحویل این هیأت ورزشی چند تغییر در بخش‌های مختلف آن انجام داده است و اکنون نیز نایب‌رئیس بخش بانوان و دبیر جدید این هیات ورزشی مشخص شده‌اند تا گلف قم و رشته‌های زیر مجموعه آن همچنان در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند.

در جدیدترین تغییر برای تداوم رشد و پیشرفت گلف، مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ استان قم، سمیه طلیقی با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب‌رئیس بخش بانوان هیأت گلف قم معرفی و منصوب شده است در حالی که طلیقی پیش از این نیز مدت‌ها این مسوولیت را در هیات گلف قم تجربه کرده است.

مسوولیت نایب‌‌رئیسی بخش بانوان این هیأت ورزشی در حالی به سمیه طلیقی واگذار شد که پیش از این فاطمه ضرغام نایب‌رئیس بانوان هیات گلف استان قم بود، ضمن اینکه دومین تغییر در هیات گلف استان قم انتصاب محسن دوستگان به عنوان دبیر این هیات ورزشی بود، در حالی که پیش از این فرهاد فاتح از چهره‌های جوان و تحصیل کرده این هیات مسوولیت دبیری را عهده‌دار بود، دوستگان و طلیقی بعد از این انتصاب، عضو هیأت رئیسه گلف قم نیز شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز