مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خبرداد

تقدیر از ۲۸۷ قمی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۵:۲۴
کد خبر: ۴۴۸۵۸۲
تقدیر از ۲۸۷ قمی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: یک‌هزار و 63 قمی در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند که 287 نفر از این تعداد مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری در آیین اختتامیه استانی ششمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی که در سالن غدیر کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای استان قم برگزار شد، با بیان اینکه 340 نفر در بخش کودک، 450 نفر در بخش کتاب ‌اعترافات غلامان و 273 نفر در بخش کتاب حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) جشنواره ملی کتابخوانی رضوی شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در مجموع هزار و 63 قمی در این جشنواره شرکت کرده که 287 نفر از این تعداد مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب برگزیده‌ها به صورت متمرکز توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی در سطح کشور انجام شده است، اضافه کرد: امسال با وجود اینکه فرصت مطلوبی برای تبلیغات نبود اما نسبت به سال گذشته شرکت کنندگان بیشتری از این جشنواره استقبال کرده‌اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم از مشارکت دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان قم در راستای تحقق اهداف کتابخوانی در این استان تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت استانی بهره‌برداری مطلوبی در راستای افزایش سرانه کتابخوانی در قم داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات فرهنگی انجام شده توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم تصریح کرد: ایجاد کتابخانه‌های عمومی در نقاط محروم قم به صورت ویژه مورد توجه این اداره‌کل قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز