سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم نیازمند نوآوری است

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۳:۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۵۳۵۲۱
نمایشگاه هفته دفاع مقدس در قم نیازمند نوآوری است
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: نمایشگاه دفاع مقدس در قم دچار تکرار شده است، بخش‌های مختلف این نمایشگاه در راستای به‌روز‌رسانی نیازمند نوآوری است تا بازدیدکنندگان جذب فضا و محتوای نمایشگاه شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول موسوی‌نژادیان در جلسه ستاد برنامه‌ریزی برگزاری سی‌ و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با هدف تنظیم ساختار برنامه‌ها و اعلام مراسم‌های نهاد‌های مختلف در طی هفته دفاع مقدس در سال جاری،  با حضور مسؤولان سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف در تالار امام جواد(ع)‌ استانداری برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: شهرداری، فضاسازی و مدیریت فضای تبلیغاتی شهری در هفته دفاع مقدس را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: کمک به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان قمی در طول هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های شهرداری در سی و ششمین بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری هر ساله نمایشگاه دفاع مقدس توسط نهاد‌های دولتی در طول هفته دفاع مقدس عنوان کرد: نمایشگاه دفاع مقدس در قم دچار تکرار شده است و نیازمند نوآوری در راستای به روز‌رسانی بخش‌های مختلف این نمایشگاه هستیم تا بازدیدکنندگان، به ویژه نوجوانان و جوانان جذب فضا و محتوای نمایشگاه بشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز