مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س):

۱۱۰ زوج جوان همزمان با میلاد حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پیوند زناشویی می بندند

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۹:۳۷
کد خبر: ۴۵۳۸۱۹
۱۱۰ زوج جوان همزمان با میلاد حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) پیوند زناشویی می بندند
مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) گفت: همزمان با روز ملی ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) هشتمین جشنواره هلهله فرشته‌ها و جشن ازدواج 110 زوج جوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی امیدواریان در نشست خبری هشتمین جشنواره هلهله فرشته‌ها، با اشاره به برگزاری افتتاحیه این جشنواره همزمان با روز ملی ازدواج، اظهار کرد: 13 شهریورماه مصادف با روز ملی ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) هشتمین جشنواره هلهله فرشته‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات و محل برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره شنبه با اجرای سیدجواد هاشمی و با حضور مداحان و کارشناسان مطرح حوزه ازدواج در حسینیه شهدا قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) با اشاره به تقدیر از خیرین ازدواج در این جشنواره تصریح کرد: همزمان با این مراسم جشن ازدواج 110 زوج جوان با اهدای 110 جهیزیه نیز برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جشن پایتخت آسمان در 14 شهریورماه خبر داد و گفت: این جشن نیز عصر روز یکشنبه 14 شهریور با حضور خانواده‌ها و بانوان با اجرای آزاده نامداری و با حضور روانشناسان برتر کشور برگزار خواهد شد.

امیدواریان حضور زوج‌های نخبه در این جشنواره را مورد توجه قرار داد و افزود: از جشمید مشایخی و همسرش نیز برای حضور در این جشن دعوت شده است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تصریح کرد: جشن‌های نیکوکاری، عاطفه‌ها و... هر ساله در کشور برگزار می‌شود اما نیاز است روزی چون روز ملی ازدواج به برکت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، روز حمایت از زوج‌های نیازمند باشد.

مدیرعامل بنیاد خیریه یازهرا(س) با تاکید بر ضرورت حمایت مردم از رفع مشکلات زوج‌های جوان در جامعه خاطرنشان کرد: اگر هر ایرانی یک قدم کوچک بردارد حتماً تمام کسانی که امکان تشکیل زندگی و یا آغاز زندگی مشترک را ندارند این فرصت را پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به توسعه فرهنگ جشن‌های ازدواج آسان در سطح کشور خاطرنشان کرد: با اجرای اینگونه برنامه‌ها در استان قم همزمان با روز ملی ازدواج، این برنامه در بسیاری از شهرهای دیگر کشور نیز شکل گرفته است.

امیدواریان با اشاره به بهره گیری از آداب و رسوم ایرانی و اسلامی در برگزاری جشن‌های روز ملی ازدواج تصریح کرد: در این زمینه برگزاری جشن‌های شاد و منحصربفرد ایرانی و اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز