مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

تعویض ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قم تا ۳ ماه آینده

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۹:۲۶
کد خبر: ۴۵۸۰۵۶
تعویض ۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قم تا ۳ ماه آینده
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تعویض 500 دستگاه تاکسی فرسوده در قم تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی عزتی با بیان اینکه تا پایان امسال تلاش می‌شود 500 دستگاه تاکسی پیکان‌های فرسوده را اسقاط کرده و به جای آن تاکسی جدید پژو و سمند جایگزین شود، اظهار کرد: حدود 300 دستگاه تاکسی تا پایان شهریور جایگزین می‌شود، ولی تلاش می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر اسقاط 500 دستگاه تاکسی فرسوده محقق شده و با تاکسی جدید جایگزین شود.

وی خاطرنشان کرد: این امر سبب می‌شود خدمات رفاهی بهتر به شهروندان و زائران ارائه شود و از آلودگی هوا و صوتی در سطح شهر جلوگیری شده و همچنین استهلاک و هزینه خودروهای جدید کمتر است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از تعویض 500 دستگاه تاکسی زودتر از موعد تعیین شده خبر داد و افزود:‌ با تلاشی که در حال انجام است، پیگیری می‌شود ظرف سه ماه آینده 500 دستگاه تاکسی تعویض و وارد شهر شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع تاکسی‌هایی که جایگزین شده،‌ تعدادی از آنها پلاک شده و پیگیر هستیم که پلاک‌های خودروهای باقیمانده از سوی پلیس راهور تایید شود.

عزتی عنوان کرد: تاکسی‌های فرسوده دارای عمر بالای 10 سال هستند، به همین دلیل تاکسی‌های سال 85 باید نوسازی شوند.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 320 راننده تاکسی برای تعویض خودروهای خود ثبت‌نام کرده بودند،‌ گفت: از اول شهریور ماه سایت بسته شده تا در این مدت زمانی که افراد ثبت‌نام‌ کرده‌اند، تاکسی‌های خود را دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز