سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی استان قم خبر داد

اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع) قم

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۰:۳۱
کد خبر: ۴۵۸۰۵۸
اتمام عملیات بهسازی کمربندی امام علی(ع) قم
سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه بهسازی کمربندی امام علی(ع) به طول پنج کیلومتر و عرض 11.5 متر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل ترافیک کمربندی امام علی(ع) طرح بهسازی این محور اجرا شده و به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص هزینه اجرایی این پروژه گفت: با توجه به اینکه پروژه مذکور در قالب طرح‌های عمرانی بهسازی بین عوارضی‌های تهران و کاشان و قطعه پایانی آزادراه قم-تهران، کمربندی قم- اراک و اصلاح رمپ و لوپ‌های میدان 72 تن اجرا شده است، جمعا هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد ریال را در پی داشته است.

سرپرست مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم زمان آغاز این پروژه‌ها را آبان ماه سال گذشته عنوان کرد و افزود: با توجه به پراکندگی محل‌های اجرا، این پروژه‌ها طی مدتی کمتر از 10 ماه اجرا و آماده بهره‌برداری شد.

وی ضمن تشکر از رانندگان که طی اجرا طرح‌های عمرانی جاده‌ای با رعایت جوانب ایمنی عوامل اجرایی را یاری می‌کنند، بیان کرد: اگر چه در پروژه‌های اخیر مبادی ورودی شهر قم با توجه به میزان ترافیک بالا امکان وقوع حوادث جاده‌ای دور از انتظار نبود اما در سایه همکاری و رعایت قوانین رانندگی توسط رانندگان و نیز عملکرد بهینه سایر عوامل اجرایی شاهد ترافیکی روان و ایمن بودیم.

نظر شما