زنگ شکوفه ها در قم به صدا در آمد

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۲:۴۸
کد خبر: ۴۵۹۷۲۳
زنگ شکوفه ها در قم به صدا در آمد
زنگ شکوفه ها با حضور دانش آموزان کلاس اولی روز چهارشنبه در مدرسه مریم همزمان با سایر واحدهای آموزشی استان قم به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این مراسم که سید مهدی صادقی استاندار و شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش قم حضور داشتند، فرماندار قم با اشاره به اینکه دانش آموزان از امروز باید برای دانش افزایی تلاش کنند گفت: زمینه های تحصیل دانش آموزان در واحدهای آموزشی فراهم شده است ، آنان باید از این فرصت ها برای ارتقای تحصیلی و علم آموزی بهره مند شوند.

رضا سیار با اشاره به اینکه رشادت های شهدا در هفته دفاع مقدس باید برای دانش آموزان تبیین شود گفت: شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند تا امروز آرامش و امنیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی در توصیه ای به مسئولان آموزان و پرورش گفت: به دانش آموزان باید نحوه احترام به والدین آموزش داده شود تا به وظایف خویش در این حوزه انجام دهند.

فرماندار قم، افزود: همچنین والدین باید با راهنمایی فرزندان خویش و همکاری با مدیران و مسئولان نظام آموزشی برای تربیت

نسل حاضر تلاش کنند تا دانش آموزان در تعلیم و تربیت موفق باشند.

وی درادامه با اشاره به اینکه 60 مدرسه هیات امنایی در قم فعال است گفت: این مدارس در راستای افزایش مشارکت خانواده ها در امور مدرسه، ارتقای سطح علمی، فرهنگی دانش آموزان تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز