معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانشگاه علوم پزشکی قم ۱۳۰ میلیارد تومان از سازمان های بیمه طلب دارد

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۴۶۰۳۴۴
دانشگاه علوم پزشکی قم ۱۳۰ میلیارد تومان از سازمان های بیمه طلب دارد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان های بیمه گر گفت: بالغ بر 130 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر مطالبه داریم که تنها بیمارستان ایزدی 12 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر علی اصغر اکرمی در مراسم بهره برداری و افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایزدی و همچنین بخش زایمان و سونوگرافی این بیمارستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: طرح تحول نظام سلامت از سال 93 آغاز به کار کرد که هر روز شاهد اثرات و برکات آن در جامعه هستیم.

وی بیان داشت: با اجرای این طرح شاهد کاهش پرداختی های مردم در مراکز درمانی دولتی بودیم و پس از آن موضوع بهداشت و آموزش نیز در دستورالعمل های بعدی طرح تحول بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: یکی از مسائل بهسازی وضعیت ظاهری بیمارستان ها بود که تمامی بیمارستان ها دست به این اقدام زده و شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم.

دکتر اکرمی عنوان داشت: در قالب طرح تحول سلامت اعتباراتو ابلاغیه هایی که به قم داده شده 230 میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ 150 میلیارد تومان در حوزه درمان و بیش از 70 میلیارد تومان نیز در حوزه بهداشت بوده است.

وی گفت: در حوزه درمان این هزینه موجب کاهش پرداختی ها از جیب مردم شده است که بخش قابل توجهی از این 150 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده در قالب طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان در خصوص فرانشیز و تعمیرات و هتلینگ بیمارستانی و... بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اورژانس بیمارستان کامکار نیز گفت: در این زمینه اعتبار مورد نیاز وجود دارد اما عدم صدور پروانه از سوی شهرداری موجب بروز مشکلات و کندی کارها شده است.

دکتر اکرمی در خصوص خدمات گسترده در بیمارستان ایزدی گفت: دراین بیمارستان در سال 94 و 95 در خصوص تعمیرات و بهسازی، در حدود 870 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان های بیمه گر گفت: در کل بالغ بر 130 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر مطالبه داریم که تنها بیمارستان ایزدی 12 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این مطالبات موجب بروز مشکلات و بدهی های گسترده و همچنین عدم توانایی در پرداخت کارانه به پرسنل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز