با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری

دستگاه جدید ماموگرافی و بخش جراحی زنان بیمارستان ایزدی قم افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۱۱:۵۷:۴۲
کد خبر: ۴۶۰۳۴۵
دستگاه جدید ماموگرافی و بخش جراحی زنان بیمارستان ایزدی قم افتتاح شد
با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دستگاه پیشرفته و جدید ماموگرافی و بخش جراحی زنان بیمارستان ایزدی قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیشرفته ترین دستگاه ماموگرافی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بهره برداری رسید.

این دستگاه یکی از مجهزترین دستگاه های حال حاضر دنیا است که با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان توسط دولت و در قالب طرح تحول نظام سلامت خریداری شده است.

دستگاه ماموگرافی یک دستگاه پیشرفته است که در تشخیص سرطان سینه بانوان و همچنین درمان آن کمک های بسیاری را به پزشک می کند.

این دستگاه نسبت به مدل قدیمی تر تا 50 درصد کاهش اشعه خواهد داشت و ظرف مدت 10 ثانیه عکسبرداری را انجام می دهد.

با راه اندازی این دستگاه در صورت داشتن دفترچه بیمه توسط بیمار، با هزینه ای کمتر از 15 هزار تومان عکسبرداری سه بعدی از وی انجام شده و این درحالی است که در مراکز خصوصی هزینه استفاده از دستگاه های ماموگرافی با مدل های قدیمی تر بیش از 200 هزار تومان است.

همچنین امروز با حضور حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، بخش جراحی زنان، سالن آمفی تئاتر و همچنین بخش جدید سونوگرافی بیمارستان ایزدی نیز به بهره برداری رسید.

بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ایزدی، بازدید از اتاق های LDR، بازدید از اتاق نوزادان و... از دیگر برنامه های حجت الاسلام ذوالنوری در بیمارستان ایزدی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز