مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم عنوان کرد

۱۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حدیث رضوی ارسال شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۰۹:۲۹:۵۰
کد خبر: ۴۶۲۰۳۶
۱۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حدیث رضوی ارسال شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارسال ۱۵۲ اثر در قالب مقاله و داستان به دبیرخانه جشنواره حدیث رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی در مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی حدیث رضوی که در قالب چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در سالن  همایش ‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: باید همواره سعی کنیم تا آموزه های دینی را به دنیا معرفی کرده و در این امر بکوشیم.

وی افزود: اگر امروز شاهد هستیم که در منطقه کشورهای استکباری دست به جنایت می زنند به دلیل عدم توجه به آموزه های اهل بیت(ع) و عدم آگاهی آنها از این موضوع است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: سیره و آموزه های پیامبر(ص) در راستای تعالیم انسان ساز حرکت می کند اما امروزه گروه های استکباری به نام اسلام دست به خشونت و خدشه به انسان سازی و آموزه های دینی می زنند.

دانشی به وجود بارگاه منور امام رضا(ع) در ایران اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی با فرهنگ رضوی بیمه شده است و برگزاری جشنوراه امام رضا(ع) که فراگیرترین و موثرترین جشنواره جهان اسلام بوده بسیار اثر بخش و تاثیرگذار است.

وی گفت: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره در راستای ترویج سیره اهل بیت(ع) تلاش می کنیم و برگزاری چهار دوره همایش حدیث رضوی و دو دوره نمادهای رضوی در استان قم افتخاری برای قم به شمار می رود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این همایش با استقبال خوبی روبرو بود به گونه ای که به دبیرخانه آن 102 مقاله و 50 داستان ارسال شد که پس از ارزیابی ‌های صورت گرفته از 6  اثر برتر تجلیل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز