رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم:

تذکر لسانی باید همگانی شود/اهتمام جدی نسبت به گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۸:۴۰
کد خبر: ۴۶۵۴۹۲
تذکر لسانی باید همگانی شود/اهتمام جدی نسبت به گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تذکر لسانی باید همگانی شود و همه باید در این زمینه با شیوه و روش صحیح اقدام کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین طاهری امروز در همایش یاوران معروف که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: امر به معروف و نهی از منکر قوام جامعه اسلامی است و نباید اجازه دهیم که این امر مهم در جامعه فراموش شود.

وی گفت: آماری که توسط دستگاه قضایی در جامعه ارائه می شود نشان دهنده آن است که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آنگونه که باید و شاید ارائه نمی شود و این یک سم مهلک برای جامعه اسلامی به شمار می رود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اینکه نباید در جامعه اسلامی بی تفاوتی وجود داشته باشد گفت: نباید به گونه ای رفتار کنیم که در جامعه اسلامی همه بی تفاوت بوده و نسبت به امر خدا هیچ توجهی نداشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری با اشاره به توجه به امر به معروف و نهی از منکر عنوان داشت: یک عظمی برای اینکه این فرهنگ و امر فراموش شده در جامعه شکل گرفته و این امر محقق نمی شود مگر اینکه همگانی شود و همگان به آن توجه داشته باشند.

وی گفت: در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید مصلحت اندیشی ها را کنار بگذاریم و به درستی امر به معروف کنیم و اگر مصلحت اندیشی ها را کنار نگذاریم امر به معروف و نهی از منکر اجرایی نخواهد شد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اهل قلم و سخن باید به میدان آمده و این پیام و احساس مسئولیت اجتماعی را به همه گوشزد کنند و مسئولان نیز با برگزاری برنامه پرسش و پاسخ فضا را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر آماده کنند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری بیان داشت: در شهر فم ظرفیتی داریم که در دیگر شهرها این ظرفیت وجود ندارد و از این رو باید همه تلاش داشته و به محضر بزرگان و مراجع رسیده و از نظرات آنها استفاده کنیم و درد جامعه را بگوییم.

وی افزود: تذکر لسانی باید همگانی شود و همه باید در این زمینه با شیوه و روش صحیح اقدام کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز