افزایش ساعات کارکرد تاکسی‌های هسته مرکزی شهر

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۲:۴۰
کد خبر: ۴۶۶۷۵۴
افزایش ساعات کارکرد تاکسی‌های هسته مرکزی شهر
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: در روزهای عادی تاکسی های خطی اطراف حرم مطهر و گردشی تا ساعت ۲۰ فعالیت می کنند اما در شبهای محرم با توجه به تراکم حضور مردم در هسته مرکزی شهر ساعات کارکرد تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مرتضی عزتی با اشاره به خدمات رسانی ویژه تاکسی های سطح شهر در ایام محرم و عزاداری امام حسین(ع)، اظهار کرد: در شهر قم مجموعا بیش از ۵ هزار تاکسی خطی، گردشی و بی سیم فعال هستند و در ایام مختلف سال خدمات رسانی به مردم را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای در این ایام با توجه به برنامه عزاداری در مکان های مختلف شهر اندیشیده شده است، گفت: بیش از ۹۰۰ دستگاه تاکسی بی سیم به صورت ۲۴ ساعت فعال هستند و در صورت نیاز خدمات رسانی به مردم را انجام می دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از افزایش ساعات کارکرد تاکسی های گردشی و خطوط اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: در این راستا با توجه به ساعات برنامه‌های هیئات و عزاداری ها، زمان فعالیت تاکسی ها افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در روزهای عادی تاکسی های خطی اطراف حرم مطهر و گردشی تا ساعت ۲۰ فعالیت می کنند اما در این ایام با توجه به تراکم حضور مردم در هسته مرکزی شهر ساعات کارکرد تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

عزتی با اشاره به تعداد تاکسی های فعال در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: ضمن افزایش این تاکسی ها در این ایام، تعداد ۵۰۰ دستگاه تاکسی خدمات رسانی به عزاداران حسینی را بر عهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: البته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی نیز برنامه های ویژه ای برای مدیریت خطوط و تاکسی های گردشی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز