مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

اجرای بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه پوشانی در قم

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۳:۲۴:۲۵
کد خبر: ۴۶۷۴۹۰
اجرای بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه پوشانی در قم
مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم از اجرای بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه پوشانی در شهر قم همزمان با ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه ستاد خدمات رسانی به عزاداران حسینی که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: براساس سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های معاونت خدمات شهری و امور اجتماعی خدمات‌رسانی در این ایام در قالب ستادهای هشت‌گانه و کمیته‌های ۱۰ گانه براساس دستورالعمل در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۳ هزار مترمربع سیاه پوشانی در شهر در قالب ۲۱ هزار و ۷۴۰ قطعه پرچم در این ایام انجام شده است، افزود: همچنین ۹۹ هزار و ۶۰۰ متر ریسه طولی در سطح شهر نصب شده است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه مبادی ورودی، هسته مرکزی شهر، حرم مطهر و مسجد جمکران به طور کامل سیاه پوش شده است، با اشاره به ضرورت تمرکز سیاه پوشانی و نصب بنرهای شهری گفت: المان‌های مناسبتی خوبی در شهر نصب شده و سیاه پوشانی به صورت یکپارچه انجام شده است.

وی به تعیین مسیر دسته جات شهر اشاره کرد و گفت: امسال طرح امنیتی را در پیرامون حرم مطهر داریم و با نصب حدود ۱۴۰ متر جداره اقدامات مرتبط با آن صورت گرفته است.

میرهادی با اشاره به ساماندهی ۱۰۶ ایستگاه صلواتی در سطح شهر، گفت: برای ساماندهی این ایستگاه‌ها با مرکز بهداشت و راهنمایی و رانندگی هماهنگی شده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز ظهر عاشورا با توقف ۲۰ دقیقه‌ای در کلیه ایستگاه‌های صلواتی و جلوگیری از پخش نذورات صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: استقرار تانکرهای آب شرب، آماده سازی فضاهای تعزیه خوانی شهر، نظافت فوق‌العاده شهری در شام غریبان، هماهنگی برگزاری تجمع ۱۲ محرم و آماده باش همکاران خدمات شهری و فضای سبز برای تأمین نظافت شهر از دیگر اقداماتی است که ویژه این ایام انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز