آیت‌الله علوی‌گرگانی:

جنایت آل‌سعود حتی توسط حامیانشان هم محکوم‌ شده است

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۶۸۵۸۶
جنایت آل‌سعود حتی توسط حامیانشان هم محکوم‌ شده است
آیت‌الله علوی‌گرگانی با صدور پیامی جنایات آل‌سعود در یمن را محکوم کرد و گفت: جنایتکاران آل‌سعود دست به جنایتی بس شرم‌آور زدند که حتی حامیان از خدا بی‌خبر آنان هم این فاجعه را محکوم و ابراز انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه آیت‌الله علوی گرگانی در پی جنایات اخیر آل‌سعود در یمن آمده است:‌ بار دیگر جنایتکاران آل‌سعود دست به جنایتی بس شرم‌آور زدند که حتی حامیان از خدا بی‌خبر آنان هم این فاجعه را محکوم و ابراز انزجار کردند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آل‌سعود که حضرت امام راحل فرمودند اگر ما از هر جنایتکاری بگذریم از آل‌سعود نمی‌گذریم به هیچ کدام از اصول انسانی و اخلاقی و دینی پایبند نیستند و در این چند سال هر روز یک مصیبت جدید بر پیکر اسلام عزیز وارد کرده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این دو سال مردم مظلوم و ستم‌دیده یمن را آماج شدیدترین حملات هوایی با حمایت‌های همه‌جانبه شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار قرار دادند و در این جنایت جدید که مردم مؤمن و مظلوم یمن در مجلس ترحیمی شرکت کرده بودند مورد حملات مکرر قرار داده که این اقدام در تمام قوانین بین‌المللی ممنوع و محکوم شده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: ما به مردم انقلابی یمن این مصیبت را تسلیت گفته و توصیه می‌کنیم تنها راه نجات مقاومت و استقامت در مسیر خداوند است.

 

نظر شما