تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر حفظ جایگاه‌ مردمی خدمات شهرداری‌ها

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۶:۵۱
کد خبر: ۴۶۹۰۳۲
تاکید آیت‌الله نوری همدانی بر حفظ جایگاه‌ مردمی خدمات شهرداری‌ها
رئیس شورای اسلامی شهر قم در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی بر ضرورت حفظ جایگاه مردمی فعالیت‌ها و خدمات شهرداری‌ها تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی‌الله بیاتی با اشاره به دیدار با آیت‌الله نوری همدانی در حاشیه مراسم عزاداری در دفتر ایشان، اظهار کرد: در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در شهر و خدمات آینده شهری ارائه شد.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری قم، خاطرنشان کرد: ارائه گزارشاتی در خصوص پروژ‌‌ه‌های شهری در دست اجرا‌، همچنین تصمیمات مجموعه استان درمورد فعالیت‌های عمومی شهرداری از دیگر بخش‌های این دیدار بود.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه اطلاعات روند تکمیل پروژه خط نخست مترو قم نیز به آیت‌الله نوری همدانی ارائه شد، افزود: همچنین در این دیدار برنامه‌های شهری در خصوص آغاز عملیات اجرای خط دوم مترو قم از پردیسان به سمت فرهنگیان تشریح شد.

وی با اشاره به بدهی‌های انباشته شده شهرداری قم از سال‌های اخیر تصریح کرد: با توجه به اینکه در دیدارهای گذشته شهردار قم با آیت‌الله نوری همدانی نسبت به بدهی‌های شهرداری و نحوه تسویه آن‌ها گزارشاتی ارائه شده بود، در این جلسه فعالیت‌های انجام شده در راستای رفع بدهی‌ها تشریح شد.

بیاتی به وضعیت پروژه‌های خدماتی و تفریحی شهرداری قم اشاره کرد و گفت: بخش دیگر این دیدار ارائه گزارش پروژه‌های تفریحی و خدماتی شهرداری بود که ظرفیت جدیدی به امکانات شهری و گردشگری قم اضافه خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود به تاکیدات آیت‌الله نوری همدانی در خصوص فعالیت‌های شهرداری اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار ضرورت حفظ جایگاه مردمی خدمات و فعالیت‌های شهرداری را مورد تاکید قرار دادند و تقویت نقش مردم در این زمینه را خواستار شدند.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به نقش چشمگیر مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: تاکید آیت‌الله نوری همدانی بخاطر اثرگذاری ویژه مردم در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی است و شورای اسلامی شهر و شهرداری همواره تذکرات و منویات مراجع عظام تقلید و علما را سرلوحه کار و اقدامات خود دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز