مدیر کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

خدمات رایگان اماکن ورزشی قم به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۶:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۲۰۱
خدمات رایگان اماکن ورزشی قم به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از ارائه خدمات رایگان اماکن ورزشی قم به علاقمندان به ورزش در روز و هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی امروز در مراسم ورزش صبحگاهی ویژه گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش که در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار شد اظهار کرد: برای این هفته ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در این اداره کل تشکیل شده و برنامه‌های متنوعی را برای توسعه و ترویج ورزش در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در بخش‌های همگانی شامل همایش‌ها و جشنواره‌های ورزش همگانی نظیر پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری اجرا می‌شود و در بخش قهرمانی نیز مسابقات متنوع ورزشی توسط هیأت‌های متولی انجام می‌شود و اعزام‌های متنوعی نیز صورت می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری دستاوردهای خوبی نصیب ورزش قم شده است، اضافه کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز از مسابقات قهرمانی جهان در فوتسال، پومسه تکواندو و کسب مدال از بازی‌های پارالمپیک و ساحلی 2016 قهرمانی آسیا موجب سربلندی مردم و مسؤولان قم شد.

وی ابراز کرد: تجلیل از افتخار آفرینان ورزش قم در میادین برون‌مرزی، دیدار با مراجع عظام تقلید، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، بررسی راهکارهای توسعه ورزش استان در جلسه با مسؤولان هیأت‌های ورزشی، افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه ورزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در این هفته اجرا می‌شود.

عابدی در ادامه از ارائه خدمات رایگان استخرهای قم به علاقمندان به ورزش شنا در روز تربیت بدنی و ورزش خبر داد و بیان کرد: استخر حجاب مجموعه ورزشی جواد الائمه(ع) منطقه نیروگاه ویژه آقایان و استخر بوستان تفریحی ورزشی نرگس در منطقه صدوق ویژه بانوان در روز تربیت بدنی و ورزش خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در طول هفته تربیت بدنی و ورزش نیز دیگر اماکن ورزشی قم خدمات خود را با 50 درصد تخفیف به علاقمندان به ورزش و مردم ورزش دوست استان قم ارائه می‌دهند و امیدوارم از این فرصت برای گرایش حداکثری مردم به ورزش خوب استفاده کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در پاسخ به سئوالی در خصوص نیاز مجموعه ورزشی تختی قم به رفع مشکلات فضاهای اختصاصی آن نظیر استخر تختی، تصریح کرد: استخر تختی چند سالی است که برای بازسازی نیاز به اعتبار ویژه دارد و به همین دلیل غیر قابل استفاده است.

وی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه اخیرا بر اساس دستورالعمل ماده 27 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، این استخر در زمره طرح‌های مورد توجه برای تجهیز و تکمیل قرار گرفته و بر اساس این دستورالعمل با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود و از عموم خواستار تشویق علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ورزش هستیم تا بتوانیم این مجموعه را تکمیل کنیم.

عابدی با اشاره به فعالیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح شهر قم برای آقایان و بانوان علاقمند به ورزش،بیان کرد: این ایستگاه‌ها در فصل سرد به سالن‌های ورزشی انتقال پیدا می‌کنند و هرگز با مشکلی مواجه نخواهند بود تا مردم با آرامش به ورزش بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز