ورزش را با هدف سلامت جسم و روح و نهادینه کردن آن در خانواده ها پیگیری می کنیم

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۹:۲۵
کد خبر: ۴۷۰۳۰۶
ورزش را با هدف سلامت جسم و روح و نهادینه کردن آن در خانواده ها پیگیری می کنیم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: هر کجا علما ورود پیدا کردن و در خصوص موضوعاتی دینی و اخلاقی توصیه و رهنمودهای به جوانان داشتند در آن نقطه موفقیت به چشم می خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در دیدار خود با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: استان قم از ورزشکارانی پاک برخوردار بوده بطوری که جوان مردی را همیشه و همه جا سرلوحه کار خود قرار داده اند که میتوان در اثبات این حرف اهداء مدالها به آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و رهبر معظم انقلاب(مدظله) را به عنوان نمونه عنوان کرد.

آیت الله سعیدی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش عنوان کرد: مسئولین ورزش بایستی اهداف خود را در ورزش با مردم درمیان گذاشته و حرف آنها را نیز شنید.

وی تصریح کرد: پرورش بدن به تنهای  تاثیر خوبی در سلامت جسم انسان دارد ولی می توان به این موضوع به ایده آل ترین حالات رسید و آن تامین آخرت در سایه تقوای الهی باشد.

وی ادامه داد:‌ برگزاری اردوهای جهادی و یا تبدیل یک حادثه ورزشی مانند بازی فوتبال ایران و کره به یک حسینه و رساندن پیام عاشورا به دنیا که این موضوع نشان میدهد در جمهوری اسلامی ایران ورزش با اهدافی والاتر و پیام های بلندمرتبه ای گره خورده است.

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از مسئولین اداره کل ، روسای هیئت های ورزشی ،‌ روسای سمن ها و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با آیت الله سعید تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه و امام جامعه موقت استان قم به انجام رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز