آیت ‌الله نوری همدانی:

عاشورا مکتب پیشرفت و تمدن است

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۱:۴۶:۲۰
کد خبر: ۴۷۱۰۸۸
عاشورا مکتب پیشرفت و تمدن است
آیت ‌الله نوری همدانی با اشاره به تحرکات دشمنان در فضای مجازی گفت: آنها به دنبال این هستند که از این طریق مکتب عاشورا به به تحریف کشیده و یا تضعیف کنند، اما باید بدانیم که عاشورا مکتب پیشرفت و تمدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم طی سخنانی گفت: باید همواره در کارها به خداوند توجه داشته باشیم و بدانیم که خداشناسی امر بسیار مهمی است و از سوی دیگر باید در اجرای کارهای خیر برای رضای خداوند تلاش کنیم.

وی عنوان داشت: باید مراقب دشمنان باشیم و بدانیم که آنها به دنبال سلطه بر مسلمانان هستند و از این رو با همه توان در راستای ضربه زدن به ما گام بر می دارند.

آیت الله نوری همدانی به عزاداری های مردم در عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در عزاداری های ها اثرات بسیار خوبی داشت و موجب شد تا مکتب عاشورا همچنان گرم نگه داشته شود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: در برابر مکتب عاشورا همه ناتوان هستند و این مکتبی است که غلبه خون بر شمشیر به حساب می آید و اثرگذار است.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان در فضای مجازی گفت: آنها به دنبال این هستند که از این طریق مکتب عاشورا به به تحریف کشیده و یا تضعیف کنند، اما باید بدانیم که عاشورا مکتب پیشرفت و تمدن است.

آیت ‌الله نوری همدانی با اشاره به آزادسازی موصل گفت: موصول زمان زیادی در اختیار کفار و تکفیری ها است و از این سو نیروهای عراق به فکر آزادسازی آن افتاده و با بهره

 

نظر شما