مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خبر داد

تدفین ۲۰۸ شهید مدافع حرم در گلزار شهدای بهشت معصومه(س)

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۱۰۹۸
تدفین ۲۰۸ شهید مدافع حرم در گلزار شهدای بهشت معصومه(س)
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم گفت: تاکنون ۲۰۸ شهید مدافع حرم در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شده‌‎اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالحمید وکیلی با بیان اینکه سازمان آرامستان‌های شهرداری قم خدمات مختلفی را در راستای تکریم جایگاه ایثار و شهادت ارائه می‌کند، تصریح کرد: در همین راستا در آرامستان بهشت معصومه(س) فضایی به عنوان گلزار شهدای مدافع حرم اختصاص گرفته است و خدمات به این شهدا و خانواده‌هایشان ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام خدمات مرتبط با شهدای مدافع حرم در آرامستان بهشت معصومه (س) رایگان است، افزود: تاکنون ۲۰۸ شهید مدافع حرم در گلزار شهدای بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شده‌اند.

 وکیلی خاطرنشان کرد: ۲۰۷ مورد از شهدایی که در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) دفن شده‌اند غیرایرانی و یک شهید ایرانی بوده است.

 وی آماده سازی و بهسازی گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به طور مستمر اقدامات مرتبط با بهسازی و زیباسازی این گلزار شهدا متناسب با جایگاه و شان شهدای مدافع حرم صورت می‌گیرد.

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین تمام خدمات مرتبط با تدفین شهدا از جمله تامین سنگ قبر، نصب تابلو‌ها، برگزاری مراسمات و... به عهده سازمان آرامستان‌ها بوده و به صورت رایگان انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز