مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

اجرایی برنامه های ورزشی بانوان صرف ایام خاص نباشد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۱۲:۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۱۱۱۱
اجرایی برنامه های ورزشی بانوان صرف ایام خاص نباشد
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: تلاش و برنامه ریزی در بخش بانوان نباید صرف ایام خاصی چون هفته تربیت بدنی باشد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در نسشت صمیمی خود با نواب ریئس بانوان هیئت های ورزشی اظهار داشت: تلاش و برنامه ریزی در بخش بانوان نباید صرف ایام خاصی چون هفته تربیت بدنی باشد و باید در طول سال استمرار داشته باشد تا شاهد افتخار آفرینی و کسب عناوین مختلف در عرصه های گوناگون در بین این قشر باشیم.

وی ادامه داد: دو وظیفه باید در جامعه ورزشی پررنگ جلوه داده شود یکی فرهنگ ورزش کردن در خانواده ها که شایسته است با توجه به سرگرمی های موجود برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در مسیرهای غیر ورزشی آثار مثبت ورزش بیشتر نشان داده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: دومین وظیفه ما پررنگ کردن نقش فرهنگ در ورزش است که اگر در ورزش ارزش های دینی را نتوانیم پررنگ کنیم،  عناوین قهرمانی پایدار نخواهد بود.

عابدی در خصوص پاسخ به درخواستهای مطرح شده در مورد تامین بودجه و اعتبارات ویژه بخش بانوان گفت: توزیع اعتبارات در اداره کل برنامه محور بوده و این نیز منوط به هدف گذاری در برنامه های مطرح شده است.

وی تصریح کرد: درآمدهای ما نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته که دلیل آن مدیریتی است که در واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی عملیاتی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد: تعداد سالن های اداره کل به اندازه تقاضای هیئت های ورزشی نیست و اعتباراتی که وزارت ورزش برای اداره کل در نظر دارد کفاف برطرف کردن نیاز هیئت های ورزشی را نمی دهد و تامین اکثر نیازهای هیئت های ورزشی از محل اجاره بهای واگذاری سالن های ورزشی تامین می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز