حرف های ناامید کننده آقای معاون شهردار/وقتی جای مطالبه گر عوض می شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۸:۰۴
کد خبر: ۴۷۱۴۸۹
حرف های ناامید کننده آقای معاون شهردار/وقتی جای مطالبه گر عوض می شود
معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در حالی صحبت از ناامیدی در اجرایی شدن پروژه ها می کند که گویا جایگاه خود با مردم را فراموش کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم در جدیدترین نطق خود گفته است؛ هیچ نقطه روشنی برای ما وجود ندارد که پروژه میثم اگر به پیشرفت 99 درصد هم رسید یک درصد باقیمانده در زمان مشخصی اتمام یابد.

این در حالی است که این پروژه سال های متمادی است که مردم آن منطقه را درگیر کرده و علاوه بر سر و صداهای ایجاد شده بابت اجرای طرح، وضعیت گرد و غبار و هزار و یک مشکل دیگر را نیز به وجود آورده است.

وی که گفته می شود در جمع خبرنگاران صحبت کرده ادامه داده است؛  این پروژه قریب به 50 روز است که بتن ریزی دال آخر پل آن تمام شده است.

وی با تاکید بر اینکه پروژه روگذر میثم نیز درگیر مشکلاتی مشابه پروژه تقاطع سه سطحه 15 خرداد و عماریاسر است افزود: هیچ نقطه روشنی برای ما وجود ندارد که این پروژه اگر به پیشرفت 99 درصد هم رسید یک درصد باقیمانده در زمان مشخصی اتمام یابد.

پروژه روگذر میثم ارتباط دهنده مناطق 3 و 6 شهری قم است که طبق برنامه تعیین شده قرار بود پروژه تا آخر تابستان به بهره برداری برسد اما همچنان بخشی از اقدامات تکمیلی در آن باقی مانده است.

قاری قرآن چندی پیش نیز در خصوص پروژه 15 خرداد گفته بود؛ عدم پشتیبانی مالی، فنی و مدیریتی مشکلات اصلی پروژه 15 خرداد قم است.

به نظر می رسد آقای معاون به جای اینکه پاسخگوی این عقب ماندگی در اجرای پروژه ها باشد در جایگاه مطالبه گر قرار گرفته در حالی که باید به ایشان گفت تمامی برنامه ریزی ها و اجرایی شدن پروژه ها دست شماست نه مردم و امیدواریم به دور از بیان حرف های ناامید کننده که هیچ سودی در میان مردم ندارد، به فکر عمران و آبادانی شهر باشید.

نظر شما