مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

وسایل بازی غیر استاندارد از پارک‌های قم جمع‌آوری شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴:۱۵
کد خبر: ۴۷۴۴۷۸
وسایل بازی غیر استاندارد از پارک‌های قم جمع‌آوری شد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه هیچ وسیله بازی غیراستانداردی در شهر قم وجود ندارد، گفت: سال گذشته ۳۳ پکیج بازی خریداری شد و امسال خرید ۵۲ مجموعه بازی کاملاً استاندارد را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، پیام جوادیان با اشاره به حذف کامل ست‌های بازی غیراستاندارد از پارک‌های شهر، اظهار کرد: در گذشته بسیاری از پارک‌ها مجهز به وسایل بازی فلزی غیراستاندارد بود که مشکلات متعددی را برای شهروندان به وجود آورده و برای کودکان خطرساز بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه وسایل بازی کودکان باید حتماً ملزومات استاندارد را داشته باشند، افزود: تنها شهری که وارد این قضیه شده و به صورت جدی این موضوع را پیگیری کرد شهرداری قم بود و اقدامات ویژه‌ای در راستای استانداردسازی وسایل انجام شد.

جوادیان حذف دستگاه‌های غیراستاندارد از سطح پارک‌های شهر را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اصلاح و بهسازی وسایل بازی که مشکل داشته‌اند، افزود: باقی وسایل نیز اولویت بندی شده تا در گذر زمان تمام وسایل بازی شهر را به طور کامل استاندارد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ وسیله بازی غیراستاندارد در سطح شهر قم وجود ندارد، گفت: وسایل فلزی یا جمع‌آوری شده یا اصلاح شده و سایر وسایل پلی اتیلن هم به مرور زمان استانداردسازی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به قرارداد با پیمانکار برای بررسی وسایل بازی پارک‌ها و استانداردسازی آن‌ها، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۳ پکیج بازی خریداری شد و امسال خرید ۵۲ مجموعه بازی کاملا استاندارد را در دستور کار داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز