معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم:

عمده پروژه‌های سفر رهبری تا پایان سال به اتمام می‌رسد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۳:۳۷:۴۲
کد خبر: ۴۷۵۵۹۶
عمده پروژه‌های سفر رهبری تا پایان سال به اتمام می‌رسد
معاون شهردار قم گفت: عمده پروژه‌های مرتبط با سفر مقام معظم رهبری به قم یا به اتمام رسیده یا بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و سعی داریم عمده آنها را تا پایان سال تکمیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به مصوبات سفر رهبری به قم در حوزه مدیریت شهری، گفت: در سال 94 بالغ بر 50 میلیارد تومان پروژه‌های مختلف در قالب اعتبارات سفر رهبری به قم تصویب شده بود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: بخش زیادی از این اعتبارات در احداث بوستان خصوصا در مناطق محروم شهر هزینه شده و علاوه بر احداث 14 بوستان در این مناطق، احداث کمپینگ فدک و غدیر نیز صورت گرفت.

قاری‌قرآن ادامه داد: به جز این مبلغ، شهرداری نیز 100 میلیارد تومان در این بخش هزینه کرد تا بتوانیم پیشرفت قابل قبولی را در پروژه‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به خرید 40 دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات سفر رهبری به قم، گفت: همچنین اجرای نهضت آسفالت با محوریت مناطق محروم با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان انجام شد.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه جمعا برای ساخت بوستا‌ن‌ها 18 میلیارد تومان و برای خرید 40 دستگاه اتوبوس 20 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: بخشی از این اعتبارات نیز برای خرید و توسعه تجهیزات آتش‌نشانی هزینه شد.

قاری‌قرآن به اختصاص اعتباراتی برای ساماندهی ورودی جعفریه، چهل اختران و دروازه ری، خاطرنشان کرد: عمده پروژه‌های مرتبط با سفر رهبری به قم یا تمام شده یا بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و سعی داریم عمده آنها را تا پایان سال تکمیل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز