رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس قم

ارائه خدمات مشاوره به ۵۰۰ زائر حضرت معصومه(س) در هر ماه

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۷۷۱۰۷
ارائه خدمات مشاوره به ۵۰۰ زائر حضرت معصومه(س) در هر ماه
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم حضرت معصومه(س)گفت: به طور میانگین ماهانه به 500 نفر مشاوره داده می شود و حدود 65 نفر نیز اساتید مشاور در این اداره حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام علی فتح الله زاده با اشاره به مشاوره و راهنمایی در حرم مطهر گفت: سه نفر به صورت همزمان در دفتر مشاوره و پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها حضور دارند و به مراجعین مشاوره می دهند.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی با اشاره به شیف بندی مشاوره برای خواهران و برادران افزود: صبح ها همه مشاوران خانم بوده و مشاوره نیز مخصوص بانوان است. در این نوبت، دفتر مشاوره از ساعت  12-8  با موضوعات تربیتی،‌ ازدواج،‌ تحصیلی، ‌مباحث اجتماعی، معضلات فرهنگی، ‌تغذیه و روانپزشکی خدمات مشاوره اری ارائه می شود.

وی گفت: بعد از ظهر ها نیز تا ساعت 22 شب مشاورین آقا حضور دارند که مشاوره های ارائه شده مخصوص آقایان و خانواده ها بوده و با موضوعات مختلف فوق الذکر فقط به آقایان و خانواده ها می باشد.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده با اشاره به تعداد مراجعین  گفت: به طور میانگین ماهانه به 500 نفر مشاوره داده می شود و حدود 65 نفر نیز اساتید مشاور در این اداره حضور پیدا می کنند.

وی اضافه با اشاره به بیشترین موضوعات مطرح شده توسط مراجعه کنندگان و همچنین تخصص مشاورین اظهار داشت : مشکل بیشتر مراجعه کنندگان در مسائل مربوط به خانواده و تربیت فرزند می باشد که بیشتر مشاورین ما در حوزه تخصصی موضوعات ذکر شده دارای تخصص بوده و در بعضی موضاعات از کارشناسان فوق تخصص استفاده می شود.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در پایان گفت:‌ محل مشاوره در صحن حضرت جواد الائمه و در طبقه فوقانی درب شماره 18 واقع شده که مراجعین می توانند همه روزه به این اداره مراجعه کرده و از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز