دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

فعالیت تبلیغی بیش از ۷ هزار طلبه خواهر در فضای مجازی

۱۳۹۵/۰۸/۱۳ - ۱۰:۴۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۷۹۹۹
فعالیت تبلیغی بیش از ۷ هزار طلبه خواهر در فضای مجازی
دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بیش از 7 هزار طلبه خواهر در فضای مجازی فعالیت تبلیغی انجام می‌دهند که این امر از افتخارات بزرگ حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌السلام جواد اسماعیل‌نیا در نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در بخش‌های علمی، فرهنگی، فناوری و پژوهشی که در استان قم برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی می‌داریم و اعلام می‌‌کنیم که استکبارستیزی ملت ایران همچنان ادامه دارد و پایان نخواهد یافت.

وی ادامه داد: رسالت حوزه‌های علمیه این است که با بصیرت و اخلاص در راستای اعتلای کلمه الله بکوشند و تا اجرای تمام احکام الهی در جامعه دست از تلاش بر ندارند.

دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: بیش از 120 هزار طلبه خواهر در سراسر کشور وجود دارد که بخشی از آنها همچنان مشغول به تحصیل هستند و بخشی از آنان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

اسماعیل‌نیا یاد‌آور شد: این مایه افتخار است که رهبر معظم انقلاب از خواهران طلبه به عنوان پدیده مبارک یاد کرده‌اند.

وی افزود: هر ساله تعداد زیادی از خواهران مبلغ با هدف آشنا کردن جامعه با عمق اهداف قیام و سیره علمی و عملی امام حسین(ع) به مدارس،‌ دانشگاه‌ها و ... در سراسر کشور اعزام می‌شوند.

دبیر نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران از فعالیت تبلیغی بیش از 7 هزار طلبه خواهر در فضای مجازی خبر داد و گفت: تأثیرگذار واقع شدن خواهران طلبه در فضای مجازی از افتخارات حوزه‌های علمیه خواهران است.

اسماعیل‌نیا انتخاب برترین‌ها را از میان خواهران طلبه کار سختی عنوان کرد و گفت: با فرایند‌های متعدد ارزیابی، 54 نفر از طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران که در بخش‌های مختلف علمی،‌ فرهنگی و ... نسبت به سایرین برتر بودند شناسایی شدند و از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از افراد و نهاد‌هایی که در راستای برگزاری نهمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور همکاری کردند، بیان کرد: توفیقات روز افزون طلاب و اساتید حوزه علمیه را از خداوند خواستاریم.

 

نظر شما