شهردار منطقه پنج قم خبر داد

تکمیل احداث بوستان رضوی با اعتبار ۴ میلیارد ریال

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۲:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۶۹۱
تکمیل احداث بوستان رضوی با اعتبار ۴ میلیارد ریال
شهردار منطقه پنج قم از تکمیل احداث بوستان رضوی با اعتبار ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد ترکمن با اشاره به وضعیت سرانه‌های فضای سبز و تفریحی منطقه پنج اظهار کرد: این منطقه یکی از محروم‌ترین مناطق قم بوده و از نظر سرانه فضای سبز و بوستان در شرایط نامناسبی قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا شهرداری پروژه‌های متعددی را برای رفع نیازمندی‌ها و کمبود‌های این منطقه در دستور کار قرار داده تا بتوان عدالت اجتماعی را در سطح شهر برقرار کرده و مشکلات منطقه را برطرف کرد.

شهردار منطقه پنج قم با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان برای احداث و توسعه بوستان‌های شهر با اولویت مناطق محروم گفت: یکی از بوستان‌هایی که با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به طور مشترک با شهرداری اجرایی شده بوستان رضوی است.

وی با بیان اینکه بوستان رضوی در محدوده منطقه پنج و در بلوار خلیج فارس واقع شده است، افزود: این بوستان با زیربنای 3 هزار و 300 مترمربع در کوچه ششم بلوار خلیج فارس اجرا شده و در حال حاضر در مراحل پایانی کاشت گونه‌های گیاهی است.

ترکمن با تاکید بر اینکه جمعا چهار میلیارد ریال برای احداث این بوستان هزینه شده است، تصریح کرد: سرویس بهداشتی، سکوهای نشیمن، فضای تفریحی و امکانات پیاده‌روی ازجمله زیرساخت‌هایی است که در این بوستان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری برای ارتقای سرانه فضای سبز و امکانات شهری در منطقه پنج پروژه‌های عمرانی دیگری نیز اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما