رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

طرح تحول در حوزه بهداشت نیازمند همکاری مردم است/بیش از یک میلیون نفردر سامانه ثبت نام کرده اند

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۸۷۳۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت گفت: باور داریم که اگر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت بیشتر از طرح تحول در حوزه سلامت نباشد، کمتر نیست و می تواند این طرح یک تحول و نشاط و شادابی را در سطح جامعه ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در آیین برگزاری تکمیل شبکه مراقبت های نوین سلامت در قم که با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد گفت: طرح تحول حوزه بهداشت قم از اردیبهشت ماه سال 94 آغاز شد که در ابتدا در حاشیه شهر فعالیت می کرد اما پس از اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص گسترش این طرح در سراسر کلانشهر قم و با عنایت وزیر محترم طرح تحول در حوزه بهداشت در تمامی قم گسترش یافت.

وی عنوان داشت: قبل از اجرای طرح خدمات بهداشتی با سطح محدود و تنها در 50 پایگاه سلامت ارائه می شد اما پس از اجرای طرح این تعداد به 140 پایگاه رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص استقبال مردم قم از اجرای این طرح گفت: جمعیت تخمین زده شده استان قم یک میلیون و 255 هزار نفر است که تاکنون 1 میلیون و 185 هزار نفر برای اجرای طرح در سامانه ثبت شده اند. همچنین 335 هزار و 720 نفر نیز تاکون از خدمات بهینه طرح تحول حوزه بهداشت استفاده می کنند.

دکتر ایرانی خواه با تاکید بر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت گفت: باور داریم که اگر اهمیت طرح تحول در حوزه بهداشت بیشتر از طرح تحول در حوزه سلامت نباشد، کمتر نیست و تکمیل این طرح تضمین کننده سلامتی و نشاط گروه های مختلف سنی از نوزادان تا کهنسالان بوده و جامعه را از بیماری های مزمن و صعب العلاج دور خواهد کرد.

وی گفت: انتظار است کسانی که دلسوز بوده و به دنبال آسایش مردم هستند، از اجرای طرح تحول حمایت کرده تا بتوانیم این طرح را تکمیل و به سیستم ارجاع که از آرزوهای دیرینه جامعه پزشکی است، متصل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: از مردم عزیز نیز انتظار داریم در اجرای این طرح مشارکت داشته و همکاری کنند تا بتوانیم جامعه سالم و با نشاط را تشکیل دهیم و اصحاب رسانه نیز در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز