مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س):

نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین برپا می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۵۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۰۱۰
نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین برپا می‌شود
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از برپایی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور گفت: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با همکاری موسسه جهانی آل البیت(ع) در ایام اربعین حسینی نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین را در راستای آشنایی با تاریخچه و معارف و مفاهیم اربعین برپا می‌کند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف نمایشگاه واقعه‌نگاری اربعین افزود: این نمایشگاه از بخش‌های اربعین در قاب تصویر شامل تصاویر منتخب عکاسان حرفه‌ای از زائران پیاده روی اربعین و عکس‌های مردمی که گزیده تصاویر ارسالی زائرین از پیاده روی اربعین است. همچنین بخش «پیاده‌روی اربعین در گذر تاریخ»، شامل تصاویر قدیمی از پیاده روی و احیاگران آن است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: بخش «کودکان و نوجوانان» با برپایی مسابقات، غرفه رنگ‌آمیزی و بخش «پرسش و پاسخ» با حضور کارشناسان، بخش «سالن نمایش» با نمایش کلیپ‌ها و تصاویر با موضوع اربعین از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

بهشتی‌پور با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در صحن جامع فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: تاریخ برپایی این نمایشگاه از 20 آبان تا 2 آذر ماه برپا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز