استاندار قم مطرح کرد

ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و گروهی/ سیاست واقعی منبعث از باورهای دینی دارای ارزش است

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۱۵:۰۴:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۲۸۰
ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و گروهی/ سیاست واقعی منبعث از باورهای دینی دارای ارزش است
استاندار قم گفت: در عرصه مدیریتی در انقلاب اسلامی باید نگاه حاکمیتی و ملی داشته باشیم و ترجیح انتفاع ملی بر منافع گروهی و فردی امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در نشست صمیمی با اعضای گروه فرهنگی و قرآنی قمر بنی‌هاشم طی سخنانی شرایط حاضر کشور را مرهون ایثارگری بدنه مردم در جنگ تحمیلی دانست.

وی با بیان اینکه باور‌های دینی و الگوی امام خمینی (ره) که هم دنیا و هم آخرت را تامین می‌کند هدف اصلی انقلاب اسلامی بود افزود: برای حفظ این چارچوب و نگاه مشکلاتی بود که با حضور جوانان و جانبازان و ایثارگری‌های مردم، زیرساخت‌های مدنظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی محقق شد.

استاندار قم با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی تا امروز افزود: آن چیزی که کمی موجب تاسف شده این است که در برخی موارد از این چارچوب‌ها فاصله گرفته‌ایم که باید بر اساس این مصداق‌ها عمل کنیم.

صادقی ادامه داد: امروز هر چه داریم به برکت ایثارگری‌ها است و نباید مغرور به شرایط حاضر شویم و مجاهدت‌ها و خون‌های پاک ریخته شده را نادیده بگیریم.

استاندار قم پیروزی در جنگ تحمیلی را نتیجه ثبات قدم‌ها دانست و گفت: وظیفه انتقال این نوع باورها به جوانان که آینده سازان این کشور هستند بر عهده ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه در عرصه مدیریتی در انقلاب اسلامی باید نگاه حاکمیتی و ملی داشته باشیم، ترجیح انتفاع ملی بر منافع گروهی و فردی را در این راستا مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در بسیاری از مسائل و مشکلات جاری کشور، خود ما مسؤول هستیم و نباید برای سوء مدیریت‌ها بهانه تراشی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه عملکرد برخی از کسانی که مدعی میراث داری انقلاب هستند این مسئله را ثابت نکرده است تصریح کرد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی با برخی کج سلیقگی‌ها و نامهربانی‌هایی مواجه می‌شوند که موجب تاسف است.

وی با تاکید بر حفظ وحدت، انسجام، همسونگری و حرکت به سوی تعالی در جامعه خاطرنشان کرد: برخی از بی اخلاقی‌ها به خاطر عدم شناخت صحیح و منفعت طلبی‌ها رخ داده است.

صادقی با بیان اینکه جوانان به رفتار ما نگاه می‌کنند و بر اساس آن ما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، ادامه داد: در بسیاری از موارد در حوزه عملکرد منطبق با شعائر دینی نبوده‌ایم که همین مسئله موجب عدم تعمیق اعتقادات در بخشی از نسل جوان شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: سیاست واقعی منبعث از باورهای دینی دارای ارزش است و نباید در این عرصه تهمت و دروغ به عنوان یک رجحان در نظر گرفته شود.

استاندار قم گفت: اگر با واقعیت‌های جامعه روبه‌رو نشویم دچار مشکل خواهیم شد و آن چیزی که برایش ایثارگری صورت گرفته است، محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه احیای کرامت انسانی و گذشت باید در دستور کار همه مسؤولان و به‌ویژه متولیان و اهالی فرهنگ باشد، تصریح کرد: در غیر این صورت همه مسؤول نتیجه بد آن خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مشکلات فرهنگی و انحرافات اخلاقی در جامعه تصریح کرد: در برخی موارد بداخلاقی نهادینه شده است که باید کار فرهنگی گسترده برای آن صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز