معاون استاندار قم:

دانشگاه‌ها در فعال‌سازی ظرفیت‌های استان مشارکت کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۶:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۶۹۸
دانشگاه‌ها در فعال‌سازی ظرفیت‌های استان مشارکت کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به برخی از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی شهر قم گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در فعال‌سازی ظرفیت‌های قم مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احد جمالی در نشست صمیمی سید مهدی صادقی استاندار قم با جمعی از روسای دانشگاه‌های استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری این نشست باید به صورت مستمر باشد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی برای رسیدن به موفقیت و اجرایی کردن برنامه‌های خود باید ارتباط نزدیکی با نخبگان جامعه داشته باشند.

وی از دوری نخبگان جامعه از دستگاه‌های اجرایی به عنوان یکی از خلاهای جوامع جهان سوم نام برد و اضافه کرد: تحقق اهداف و پیگیری سیاست‌های دولت در حوزه اقتصاد و اشتغال بدون ورود افراد صاحب‌نظر، نخبگان و دانشگاهیان دست‌یافتنی نیست زیرا کشور در حوزه تولید تئوری علمی به جایگاه مطلوبی رسیده اما تاکنون نتوانسته برای اجرایی کردن این تئوری‌ها موفقیت مورد نظر را کسب کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم دانش‌بنیان کردن اقتصاد و تولید علم همراه با عمل را از اولویت‌های مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد:‌ ظرفیت‌های مطلوبی در استان قم وجود دارد که با تکیه بر آنها می‌توانیم تحقق اهداف مورد نظر را رقم بزنیم.

وی با اشاره به برخی از ظرفیت‌های فرهنگی و علمی شهر قم مطرح کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های اجرایی در فعال‌سازی ظرفیت‌های قم مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز