رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

نخبگان دانشگاهی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۸:۲۰
کد خبر: ۴۷۹۶۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نخبگان دانشگاهی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و مسؤولان استانی باید از ظرفیت آنها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی‌خواه در نشست صمیمی استاندار قم با جمعی از روسای دانشگاه‌های استان که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان اینکه نقش نخبگان و مسؤولان دانشگاهی در دستگاه‌هایی اجرایی باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نبود ارتباط مورد نیاز میان مسؤولان عالی رتبه استان و مسؤولان دانشگاه‌ها سبب شده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت این قشر محروم باشند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها، موسسات فنی و مراکز حوزوی باید تقسیم‌بندی جداگانه شوند، اضافه کرد: هر کدام از اینها رسالت متفاوتی را بر عهده دارند و نقش آنها در قیاس با دستگاه‌های اجرایی نیز متفاوت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از نقش نخبگان جامعه در تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی یاد کرد و گفت: مسؤولان استانی باید از ظرفیت دانشگاهیان استفاده کنند تا بتوانند با استفاده از تبادل نظر و انتقال تجربه به نتایج مورد نظر برسند.

در ادامه این نشست نادری رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان قم بر ایجاد دفتر مشخصی به منظور تقویت ارتباط میان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: 18 مرکز آموزشی زیر نظر این دانشگاه توسط دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده و اکنون درحال فعالیت هستند که این مراکز توانسته موفقیت‌های مطلوبی را برای استان به دنبال داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز