مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خبر داد

اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری قم به مرز مهران

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۸:۳۸
کد خبر: ۴۸۰۳۹۴
اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس شهرداری قم به مرز مهران
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از اعزام ۵۰ دستگاه اتوبوس از قم به مرز مهران ویژه اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، حسین مؤمنی با اشاره به اعزام اتوبوس‌ها به مرز مهران، اظهار کرد: به همین منظور با شرکت‌های بهره‌بردار مکاتباتی صورت گرفته و اعلام شده تا لیست اتوبوس‌هایی که از آمادگی بیشتر برخوردار هستند، اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: اکنون لیست درخواستی از سوی شرکت‌ها اعلام و برنامه‌ریزی لازم انجام شده و روز جمعه ۲۱ آبان ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های بخش خصوصی سازمان به مرز مهران اعزام می‌شوند.

مؤمنی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها از تاریخ ۲۲ آبان تا سوم آذر امسال از مهران تا نقطه صفر مرزی به حمل و نقل زائران می‌پردازند، گفت: همراه کاروان اکیپ فنی سازمان به همراه تیمی از حوزه بهره‌برداری نیز اعزام می‌شود تا در آن بخش نظارت برعملکرد اتوبوس‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها از ۲۵۸ اتوبوس بخش خصوصی بین خطوط انتخاب شده‌اند و به این ترتیب ۲۰۸ اتوبوس داخل خطوط شهر فعال هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: کرایه این اتوبوس‌ها سال گذشته هزارتومان بود ولی امسال ۲ هزار تومان شده است.

مؤمنی عنوان کرد: سال گذشته نیز به همین تعداد اتوبوس اعزام شده بود، امسال نیز بر اساس ابلاغ سازمان شهرداری‌ها، استانداری و تاکید شهردار قم این امر در دستور کار قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز