آیت الله نوری همدانی:

مستکبران دشمنی با نظام اسلامی را رها نمی کنند

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۵:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۵۰۲
مستکبران دشمنی با نظام اسلامی را رها نمی کنند
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: حکومت مستکبران بر مبنای انسان محوری و لذت های دنیایی است بنابراین آنها همواره با حکومت اسلامی که بر مبنای معنویت، وحی و قرآن ایجاد شده دشمنی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،ایشان در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به این که ریشه استکبارورزی، خود بزرگ بینی است که مانع سجده شیطان بر انسان شد، افزود: مسلمانان باید بدانند مستکبران عالم و در راس آنها آمریکا دارای روحیه خود بزرگ بینی هستند و هیچ گاه دشمنی خود با مسلمانان را کنار نمی گذارند، بنابراین باید در هر شرایطی مراقب توطئه های آنها بود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در مورد شیطان بزرگ آمریکا و توطئه های آن، بیانات مفصلی را ایراد فرمودند که می توان آنها را در مجموعه کتاب های دفتر تبیان مشاهده کرد.

وی با بیان این که مستکبران هر فرد و گروهی را که مقابل آنها قیام و ایستادگی کند از بین می برند، ادامه داد: فرقه فرقه کردن مردم و ایجاد گروه های منحرف همچون وهابیت در میان امت اسلامی از جمله نقشه های نظام استکبار برای تضعیف مومنان است.

آیت الله نوری همدانی گفت: مستکبران با فساد انگیزی در میان کشورهای جهان، نظام های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مخالف خود را از بین می برند و به دلیل روحیه قدرت طلبی که دارند هیچ گاه با آزادی خواهان و مومنان همراه نخواهند شد.

وی با اشاره به حضور مستکبران از صدر اسلام، افزود: از روزی که اسلام شکل گفت جمعی همچون ابوجهل در مقابل آن خاشع نشد و هیچ گاه آموزه های پیامبر اکرم (ص) را قبول نکرد؛ بنابراین نمی توان با دشمنان از سر سازش رفتار کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز مسلمانان باید همچون گذشته در مقابل استکبار جهانی ایستاده و از نفوذ آنها در عرصه های مختلف کشورهای اسلامی جلوگیری کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به اصل تسلیم ناپذیری انقلاب اسلامی، گفت: مستکبران بدانند اگر ما را تحریم کنند ما اهل رمضان هستیم و اگر بخواهند با ما بجنگند بدانند ما اهل عاشورایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز