فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

ارائه ۶۰ هزار خدمات گذرنامه‌ای به زائران اربعین حسینی در قم

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۵:۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۸۱۸۶۵
ارائه ۶۰ هزار خدمات گذرنامه‌ای به زائران اربعین حسینی در قم
فرمانده انتظامی استان قم از ارائه 60 هزار خدمات گذرنامه‌ای به زائران اربعین حسینی در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار کاظم مجتبایی اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از پیشگامان ارائه دهنده خدمات به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: اقدامات ترافیکی و تسهیل امنیت عبور و مرور جاده‌ای و شهری ویژه‌ای برای کاروان‌های زیارتی که از شمال کشور قصد زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را دارند، پیش بینی شده و کاروان‌ها توسط پلیس اسکورت می‌شوند.

مجتبایی افزود: در زمینه خدمات وظیفه عمومی، 17 هزار مجوز خروج از کشور برای طلاب، دانش آموزان و دانشجویان صادر شده و 4200 کارت پایان خدمت قدیمی تعویض شده که بتوانند به موقع از کشور خارج شده و در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

وی ادامه داد: پلیس مهاجرت و گذرنامه استان نیز از یک ماه قبل به حالت آماده باش در آمده و 12 دفتر خدمات پلیس +10 نیز با آنان همکاری کردند و تاکنون 60 هزار گذرنامه صادر شده که از این تعداد 45 هزار گذرنامه برای شهروندان قمی و 15 هزار گذرنامه برای طلاب غیر ایرانی مقیم استان قم صادر کرده‌اند .

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:هماهنگی‌های لازم با دفتر نمایندگی عراق انجام شده و تلاش بر این است که هرگونه مشکل در این زمینه برطرف شود و همچنین هماهنگی مناسبی با پایانه‌های مرزی مانند ایلام و خوزستان انجام شده و کماکان ادامه دارد و اگر مشکلی پیش بیاید پیگیری خواهیم کرد.

وی بیان کرد: قم از جمله استان‌هایی است که مرز خروجی آن پایانه مرزی مهران تعیین شده است و تاکید می شود زائران از مرزهایی عبور کنند که در گذرنامه‌هایشان پیش بینی و درج شده است.

مجتبایی تاکید کرد: توصیه پلیس این است که هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا برای خروج از کشور عازم مرز نشود چرا که خروج از کشور فقط با گذرنامه و ویزا امکان پذیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز