مدیر کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

افزایش دو برابری تعداد مدال های جهانی در ورزش قم

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۱:۱۹:۵۶
کد خبر: ۴۸۱۹۶۰
افزایش دو برابری تعداد مدال های جهانی در ورزش قم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: درهفت ماه ابتدایی سال جاری شاهد افزایش دو برابری تعداد مدال های جهانی ورزش قم نسبت به گذشته هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،‌ حسن عابدی در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور استان قم در میادین و رقابت های جهانی که با حضور استاندار، نماینده مردم قم درمجلس شو اری اسلامی، مدیران ارشد استانی، کادر اجرایی و جمع کثیری از علاقه مندان و ورزشکاران قم در فرهنگسرای جوان به انجام رسید به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: در هفت ماه ابتدای سال جاری شاهد افزایش دو برابری تعداد مدال های جهانی کسب شده از سوی ورزشکاران استان قم در میادین جهانی بوده ایم.

وی گفت: بعد از 28 سال در ورزش قم موفق به کسب مدال پارالمپیک در رشته والیبال نشسته توسط حسین گلستانی ورزشکار ارزنده استان شدیم که این موفقیت ها نتیجه تلاش کادر های اجرایی، مربیان هیئت های ورزشی و همچنین تشکیل ستاد بازی های المپیک و آسیایی در حمایت از ورزشکاران در این اداره کل بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با طرح  این موضوع که موفقیت های امروز وزرشکاران قم حاصل تلاش کادر اجرایی و مربیان ورزشی استان قم است مطرح کرد:‌ موفقیت های چون کسب دومین مدال طلای رقابت های جهانی توسط امیر مهدی زاده، اولین مدال جهانی توسط علی نادعلی در رقابت های پومسه، اولین مدال جهانی کشتی آلیش توسط روح الله نعمتیان، کسب اولین مدال از رقابت های جهانی فوتسال توسط علی اصغر حسن زاده، کسب مدال از رقابت های جهانی ورزش های رزمی برای اولین بار در ورزش قم و کسب مدال از رقابت های کاتا جودو توسط ورزشکاران قمی از موفقیت های ارزنده امروز استان قم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری برنامه ها وفعالیت های معتددی از سوی این اداره کل طراحی و به انجام رسیده است

عابدی افزود: پیگیری و اجرای طرح اصلاح نظام مالی هیئیت های ورزشی، بهره گیری از سرمایه گزاران خصوصی در بحث پروژه های ورزشی ، توسعه فضاهای ورزشی با اجرایی اصل خصوصی سازی و برون سپار و تقویت و ساماندهی کارگروه خیرین ورزشی یار از جمله برنامه های اجرایی در زمینه اقتصاد مقاومتی در این اداره کل بوده است.

وی عنوان کرد:‌ موضوع ماده 27 قانون الحاق که فراهم کردن ورود مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و تجهیز پروژه های ورزشی است اداره کل ورزش و جوانان استان قم اولین دستگاه در استان می باشد که 11 پروژه شناسایی و دو پروژه واگذار و سه پروژه نیز در مراحل نهایی برای واگذاری به خیرین ورزش یاراست.

مدیر کل ورزش و ورزش و جوانان استان قم مطرح کرد: اداره کل ورزش وجوانان استان قم دومین استان در سطح کشور در موضوع ماده 53 بوده که با توجه به حمایت های استاندار توانستیم مبلغ 250000000 میلیون تومان جذب شده است.

عابدی خاطر نشان کرد: در خصوص برون سپاری، خصوصی سازی و اشتغال زایی که موضوع ماده 5 قانون الحاق می باشد ما از مجموعه 70 پروژه ورزشی، تعداد 53 پروژه در اختیار هیئت های ورزشی قرار داده ایم و 17 پروژه به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی ادامه داد: خوشبتخانه با توجه به ماده 6قانون الحاق تغییر کاربری و تبدیل به احسن و فروش مجموعه ورزشی میثم در کمیسیون 5 ،در حال حاضر به دنبال یک مجموعه جایگزین هستیم و جانمایی یک مجموعه ورزشی را نیز در دستور کار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با طرح این مطلب که با بهره مندی از ظرفیت خیرین ورزش یار دو مکان ورزشی به بهره برداری رسیده است اظهار داشت: شورای ورزش همگانی استان قم با حضور استاندار و دستگاه های مرتبط تشکیل دادیم که با توجه به همکاری وهمیاری این دستگاه ها نتایج خوبی در بر داشته است.

وی اذعان کرد: به دلیل محدودیت منابع مالی قادر به احداث سالن ورزش نیستیم اما ‌با احداث و راه اندازی 20 خانه ورزش روستایی  در سطح بخش ها، ورزش در روستاهای استان رونق یافته که این مهم با بازسازی وتجهیز مکان های متروکه به امکانات ورزشی محقق شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز