مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

پایان اصلاح هندسی تقاطع غیرهمسطح میدان ۷۲ تن در قم

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۰:۵۰:۴۶
کد خبر: ۴۸۷۱۷۴
پایان اصلاح هندسی تقاطع غیرهمسطح میدان ۷۲ تن در قم
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: پروژه اصلاح قوس یکی از رمپ و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن به طرف آزادراه قم- تهران در ابتدای سال جاری عملیاتی شد و در آبان‌ماه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، عباس فراهانی اظهار کرد: با توجه به ترافیک سنگین عبور وسایل نقلیه در اغلب ساعات شبانه‌روز و با هدف رفع گلوگاه ترافیکی، این اداره‌کل اقدام به اصلاح رمپ و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح  میدان 72 تن به طرف آزادراه قم - تهران به طول تقریبی یک کیلومتر کرد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: برای اصلاح قوس رمپ و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح  میدان 72 تن به طرف آزاد راه قم- تهران بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه عملیات خاکبرداری، تعویض آبرو، زیرسازی و روسازی انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به ضرورت افزایش عرض رمپ مذکور این میزان از 4 الی 10 متر به صورت متغیر اجرا شد.

فراهانی در پایان ضمن اشاره به اینکه در مراحل انجام عملیات اصلاح قوس رمپ و لوپ تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن به طرف آزادراه قم- تهران هیچگونه انسدادی صورت نگرفت و اجرای عملیات با ترافیک روان صورت پذیرفت، گفت: تعریض رمپ تقاطع غیرهمسطح میدان 72 تن به طرف آزادراه قم- تهران موجب تسهیل در تردد خودروهای عبوری شده و متعاقب آن روانسازی ترافیک، صرفه‌جویی در وقت و مصرف سوخت را در پی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز