رئیس پارک علم و فناوری استان قم:

رسالت پارک علم و فناوری توجه به فناوری های نرم است

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۵:۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۹۳۹۳۹
رسالت پارک علم و فناوری توجه به فناوری های نرم است
رئیس پارک علم و فناوری استان قم رسالت پارک علم و فناوری استان را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از رسالت‌های پارک علم و فناوری، تولید فناوری‌های نرم است و این نمایشگاه با توجه به ظرفیت بالای استان و تلاش پارک علم و فناوری برگزارشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر اخوان علوی در مراسم افتتاح جشنواره کوهرنگ با اشاره به برگزاری متوالی جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش کوهرنگ و اولین نمایشگاه فناوری‌های نرم اظهار داشت: برگزاری  این دو رویداد به‌صورت مشترک از سوی بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان برگزار شد که آثار مطلوبی را به همراه دارد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان ادامه داد: شناسایی و تولد فناوری‌ها در جشنواره رویش کوهرنگ بر عهده بنیاد نخبگان استان و ترویج و نشر فناوری‌ها بر عهده  پارک علم و فناوری استان است. بنابراین به‌منظور اتصال این دو حلقه که امری ضروری به شمار می‌رود، باهم همکاری داشته‌اند.

وی رسالت پارک علم و فناوری استان را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: یکی از رسالت‌های پارک علم و فناوری، تولید فناوری‌های نرم است و این نمایشگاه با توجه به ظرفیت بالای استان و تلاش پارک علم و فناوری برگزارشده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: یکی از مصادیق تحقق این مهم، شرکت‌های دانش‌بنیان است و در حوزه‌های مختلفی چون فناوری‌های نرم فعالیت دارند که با تکیه‌بر آن‌ها می‌توان به رشد اقتصادی قابل‌توجهی دست‌یافت.

دکتر اخوان علوی با بیان اینکه 44 موسسه از 8 استان در این نمایشگاه شرکت کره‌اند، گفت: ارزیابی و داوری طرح‌ها با معیارهای نوآوری ، قابلیت توسعه، ارزش اقتصادی و داشتن نمونه بوده است که درنتیجه آن 29 طرح از 7 استان که برگزیده‌شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز