داور رشته حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان:

حافظان شرکت کننده در جشنواره مدهامتان از سطح بالایی برخوردارند

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۳۸:۰۶
کد خبر: ۴۹۵۸۷۵
حافظان شرکت کننده در جشنواره مدهامتان از سطح بالایی برخوردارند
داور رشته حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان گفت: در این دوره از جشنواره حافطان در سطح بالایی با یکدیگر به رقابت پرداختند و رقابت ها فشرده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس امام جمعه داور رشته  حفظ این جشنواره قرآنی اظهار داشت: حافظان خوب و قوی در  بخش حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان با یکدیگر رقابت کردند و سطح شرکت کنندگان نیز نزدیک و رقابت ها فشرده بود.

وی عنوان کرد: به نظر می رسد که اگر برنامه ریزی در راستای حضور مردم و علاقمندان به قرآن کریم در سالن های برگزاری مسابقات قرآنی صورت گیرد ؛ این امر گامی در راستای ترویج و تبلیغ قرآن خواهد بود که متاسفانه در بسیاری از جشنواره ها و مسابقات قرآنی این تمهیدات اندیشیده نمی شود.

این استاد قران کریم عنوان کرد:همه این برنامه ها و جشنواره های قرآنی در راستای خارج کردن قرآن از انزوا است و از این رو باید تلاش شود تا افراد بیشتری با اینگونه مسابقات قرآنی آشنا شوند و با حضورشان از تلاوت های قاریان و اجرای حافظان استفاده کنند.

رتبه اول مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور مالزی پیشنهاد کرد تا برگزیدگان این جشنواره قرآنی در مساجد کلاس هایی برای نوجوانان و جوانان علاقمند به قرآن برگزار کنند.

استاد بخش حفظ جشنواره قرآنی مدهامتان داشت:در هر سطحی باید به موضوع آموزش توجه داشت و فعالان قرآنی به امر آموزش نیاز جدی دارند.

وی گفت: در بخش داوری رشته حفظ یازدهمین‌جشنواره قرآنی مدهامتان سه سوال از شرکت کنندگان پرسیده می شود که اساتید برجسته کشوری و بین المللی همچون استاد شهریار پرهیزکار، کریم دوستی، حسن ربیعیان ومهدی داغله و امیر آقایی در بخش صحت حفظ، وقف و ابتدا،تجوید ،هادی حافظ و لحن کار  حاضرین را قضاوت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز