تزریق ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان قم

۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۹:۱۴
کد خبر: ۴۹۷۴۱۹
تزریق ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان قم
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از ابتدای اجرای دستورالعمل پرداخت تسهیلات رونق تولید تاکنون بیش از 2000 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بخش صنعت و کشاورزی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد ذاکری با اعلام این خبر افزود: بعد از بررسی پرونده 961 متقاضی تسهیلات که در سایت بهین یاب ثبت نام نموده اند 644 پرونده واجد شرایط در بخش های صنعت و کشاورزی به بانکهای عامل استان معرفی شده اند.

به کفته وی؛ از این تعداد 364 پرونده با مجموع بیش از 5297 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت بوده است.

ذاکری افزود: از 269 پرونده 74 طرح صنعتی با پیشرفت 60 درصد به بالا با مجموع 1005 میلیارد ریال خواستار تسهیلات سرمایه ثابت و 290 واحد صنعتی با مجموع 4292 میلیارد ریال خواستار تسهیلات سرمایه در گردش هستند.

وی افزود:477 پرونده متقاضیان در مرحله ارجاع به شعبه قرار دارد که از این تعداد 241 پرونده مربوط به واحدهای صنعتی هستند.

وی ادامه داد: تاکنون مبلغ بیش از 2000 میلیارد ریال به 259 متقاضی پرداخت شده است که از این تعداد 113 پرونده به مبلغ 1646 میلیارد ریال مربوط به واحدهای صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تاکنون بانک صنعت و معدن با پرداخت  615 میلیارد ریال به 30 واحد صنعتی در صدر بانکهای استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی قرار دارد.

ذاکری در پایان با اشاره به نظارت بر واحدهایی که تسهیلات را دریافت نموده اند افزود: تا کنون از 43 واحد و طرح صنعتی که موفق به اخذ تسهیلات شده اند بازدید نظارتی به عمل آمده است که در این واحدها علاوه بر تثبیت اشتغال تعداد 150 شغل جدید افزوده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز