دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ خبر داد:

نتایج داوری جشنواره کوهرنگ اعلام شد/قبولی ۳۰ درصدی مخترعان در جشنواره

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۹۸۳۹۳
نتایج داوری جشنواره کوهرنگ اعلام شد/قبولی ۳۰ درصدی مخترعان در جشنواره
دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ از قبولی 30 درصدی مخترعان توسط داوران در جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش کوهرنگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  قم، حسین شیرازی طی گفتگویی با اعلام خبر فوق گفت: ششمین جشنواره رویش کوهرنگ به میزبانی استان قم طی آذر ماه برگزار شد که با استقبال گسترده مخترعان و مبتکران روبرو بود.

وی افزود: این جشنواره با حضور فناوران، مخترعان و مبتکران استان‌های قم، البرز، اصفهان، چهارمحال بختیاری و مرکزی برگزار شد که مخترعان و مبتکران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ ادامه داد: در اصلی ترین بخش این جشنواره، داوران اقدام به بررسی آثار کردند که پس از بررسی های نهایی، 30 درصد از شرکت کنندگان توانستند مورد قبول داوران قرار گرفته و طرح آنها پذیرفته شود.

شیرازی گفت: باید طرح های برگزیده به منظور طی مراحل حمایتی بنیاد ملی نخبگان به بنیاد های استان محل زندگی خود مراجعه کرده تا مورد حمایت قرار گیرند.

وی در خصوص حمایت ها گفت: جایزه نقدی ، تسیلات توانمد سازی و درج امتیار در آیین نامه های  بنیاد ملی نخبگان از حمایت های می باشد که صاحب اختراع برگزیده، حداکثر یک ماه پس از دریافت جایزه نقدی خود می تواند درخواست آغاز فرآیند توانمندسازی را به بنیاد استان محل سکونت خود ارائه دهند تا بنیاد استانی نیز وی را به پارک فناوری پردیس معرفی کنند.

دبیر ششمین جشنواره رویش کوهرنگ بیان داشت: پارک علم و فناوری پس از بررسی طرح، برنامه توانمندسازی آن را تدوین و ضمن ارسال نسخه ای از آن به بنیاد استانی، آن برنامه را به کمک نهاد توانمندساز استانی اجرا می کند.

شیرازی تصریح کرد: همچنین در راستای حمایت از این طرح ها، پارک علم و فناوری اجرای برنامه توانمندسازی را پشتیبانی و هر سه ماه یک بار گزاش آن را به بنیاد ملی ارسال می کند و بنیاد ملی پس از بررسی گزارش، اعتبار مورد نیاز را به حساب پارک واریز خواهد کرد.

وی بیان داشت: پس از اتمام برنامه تواناسازی ، وضعیت اختراع برای ارتقا به سطح 2 ، با تولیت بنیاد استانی و همکاری پارک بررسی و نتیجه مربوطه اعلام خواهد شد.

جشنواره اختراعات کوهرنگ 24 و 25 اذرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه استان قم در چهار بخش داوری، تجاری سازی، تسهیلگران، کارگاه های تحصصی  با حضور 182 مخترع برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز