در گفتگو با مدیرعامل پارک آب و تاب قم عنوان شد

از راه اندازی سانس های جدید تا انتقال رایگان همشهریان به پارک آب و تاب قم

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۸:۲۴
کد خبر: ۴۹۹۲۲۸
از راه اندازی سانس های جدید تا انتقال رایگان همشهریان به پارک آب و تاب قم
مدیرعامل پارک آب و تاب قم از راه اندازی سانس های جدید استفاده از پارک بزرگ آب و تاب قم از روز شنبه 11 دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس علیرضا رزاقی مدیرعامل پارک آب و تاب قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مجموعه با برند آب و تاب از مرداد ماه سال جاری در قم فعالیت خود را آغاز کرد که به عنوان نخستین پارک آبی در استان فعال است.

وی گفت: سالن پارک آبی آب و تاب قم دارای 12 هزار و 500 متر زیربنا بوده که از منحصربه فردترین سازه برای آن استفاده شده است، معمولا پارک های آبی به صورت سوله ای ساخته می شود اما برای بدنه این پارک از امکانات روز استفاده شده است.

مدیرعامل پارک آب و تاب قم بیان داشت: داخل سالن دارای 7 سرسره بزرگ و سه سرسره برای کودکان است و بزرگترین و طولانی ترین رودخانه پارک های آبی نیز دراین مجموعه دایر شده است.

*ایجاد یک هیجان جدید در پارک آب و تاب

رزاقی عنوان داشت: این مجموعه در نظر دارد به زودی هیجان جدیدی را نیز به عنوان زیپ لاین به این مجموعه اضافه کند که با یک کمربند استفاده کنندگان بتوانند از ارتفاع به درون آب پرت شوند.

وی با بیان اینکه مجموعه پارک آب و تاب تمامی استانداردهای لازم را کسب کرده است گفت: این مجموعه توانسته ظرف مدت دو ماه تمامی استانداردها را کسب کند که این کار کمتر اتفاق می افتد اما ما با توجه به تعهد و اهمیتی که در کارها داریم به این استانداردها را کسب کردیم.

پارک آب و تاب قم

مدیرعامل پارک آب و تاب قم تصریح کرد: همچنین به منظور ایمنی و امنیت استفاده کنندگان از این پارک دستگاه ایکس ری و گیت بازرسی را نیز دایر کردیم تا تمامی امنیت کسانی که از این مجموعه آبی استفاده می کنند حفظ شود و مردم بدون دغدغه از آن استفاده کنند.

رزاقی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات ما پیگیری گرفتن ایزو برای مجموعه هستیم، البته این کار اجباری نیست، اما برای کیفیت کار خود گواهینامه ایزو را نیز کسب خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در تمام ساعات فعالیت مجموعه پارک آب و تاب نیروهای انتظامی و اورژانس در مجموعه حضور دارند و تمامی افراد که از این مجموعه استفاده کنند، بیمه خواهند بود.

*انتقال رایگان همشهریان به پارک آب و تاب

مدیرعامل پارک آب و تاب قم گفت: یکی از خدمات ارائه شده به همشهریان برای استفاده از پارک آب و تاب، انتقال رایگان آنها است که تا چند روز آینده دو ایستگاه تاکسی در میدان مطهری و میدان جانبازان به منظور انتقال رایگان همشهریان به مجموعه پارک بزرگ آب و تاب دایر خواهیم کرد.

وی بیان داشت: علاوه بر پارک آبی دراین مجموعه بزرگ، باغ رستوران با 38 آلاچیق دایر شده که ظرفیت بسیار مناسبی برای خانواده ها است.

مدیرعامل پارک آب و تاب قم گفت: مجموعه پارک آب و تاب در بوستان غدیر دایر شده که زمین آن برای منابع طبیعی است و به صورت 90 ساله به شهرداری واگذار شده است، 3 هکتار از این بوستان در اختیار مجموعه آب و تاب قرار گرفته و 15 ساله از شهرداری اجاره کردیم که ماهانه 4 میلیون تومان اجاره داده و هر سال نیز 10 درصد به آن اضافه می شود.

*سرمایه گذاری 30 میلیاردی برای مجموعه آب و تاب

رزاقی گفت: برای این مجموعه 30 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که از این میزان 8 میلیارد تومان آن تسهیلات بانکی بوده است.

وی گفت: ماهیانه حدود 400 میلیون تومان هزینه سرمایه در گردش داریم و 400 نفر نیز در این مجموعه اشتغالزایی شده است.600_402_سرسره-های-مجموعه-آبی-آب-و-تاب-قم

مدیرعامل پارک آب و تاب قم گفت: این مجموعه توانسته علاوه بر همشهریان قمی، مردم اراک، کاشان، ساوه، تهران و... را نیز جذب کند و موجب گسترش گردشگر و ماندگاری بیشتر آنها در قم شود.

*ایجاد سانس های جدید در پارک آب و تاب

ابوالفضل ثانی مدیر روابط عمومی پارک بزرگ آب و تاب نیز در این نشست خبری گفت: یکی از اقدامات ایجاد سانس های جدید در این مجموعه است به گونه ای که دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 9:30 تا 20:30 و چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 15 ویژه بانوان و یکشنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت 11 تا 23 و چهارشنبه از ساعت 16:30 تا 23 ویژه آقایان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اجرای سانس های جدید از 11 دی ماه اجرایی می شود و شنبه ها نیز ویژه سانس های اختصاصی خواهد بود، همچنین در روزهای چهارشنبه نیز بلیط استخر نیم بها است.

مدیر روابط عمومی پارک بزرگ آب و تاب گفت: تمامی ارگان های دولتی و موسسات، دانشگاه ها و مدارس نیز می توانند از تخفیف ویژه این مجموعه استفاده کنند به گونه ای که بسیاری از مدارس با پارک آب و تاب قرارداد بسته و شاهد حضور دانش آموزان در این فضای شاد و تفریحی هستیم.

ثانی همچنین به اجرای طرح 100 هزارمین مشتری اشاره کرد و گفت: تاکنون نزدیک به 99 هزار نفر در این مجموعه پذیرش شده اند و 100 هزارمین نفری که در این مجموعه حاضر شود تا 10 برابر بلیطی که تهیه کرده جایزه دریافت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز